نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 دي 1400 - 10:49

نوای جنوب:به گفته شکوهی‌پور، به دلیل شرایط سخت جوی و دریایی و اختلال در تردد‌های دریایی و هوایی، باید تمهیدات لازم برای تامین نیازهای ضروری در جزیره خارگ اندیشیده شود.

نوای جنوب:مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی آخرین الگو‌ها و نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از چهارشنبه(۸ دی) تا اوایل دوشنبه آینده(۱۳ دی) خلیج فارس و استان بوشهر پیاپی تحت تأثیر امواج و سامانه‌های بارشی قرار می‌گیرد.

فرج اله شکوهی‌پور افزود: پیش‌بینی می‌شود از جمعه فعالیت موج بارشی جدید به صورت بارش پراکنده در استان آغاز می‌شود که انتظار است از بعدازظهر شنبه فعالیت این موج شدت یابد و تا ظهر یکشنبه در بیشتر مناطق استان به‌ویژه مناطق جنوبی سبب بارندگی‌های سنگین به صورت رگباری همراه با رعد و برق شدید و تندباد شود.

شکوهی‌پور ادامه داد: یکشنبه ریزش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می‌شود. همچنین بارش خفیف برف در ارتفاعات همجوار استان فارس دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای مدیریت این شرایط باید راهکار‌هایی برای عبور سیلاب‌های احتمالی، خودداری از چرای دام در دره‌ها و مناطق مستعد سیل و رعدوبرق، پرهیز از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از فعالیت‌ها و تردد‌های دریایی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و تردد‌های جاده‌ای به علت لغزندگی و سیلابی شدن جاده‌ها و راهکار‌هایی برای محافظت از محصولات کشاورزی و پیشگیری از خسارات احتمالی مد نظر باشد.

به گفته شکوهی‌پور، به دلیل شرایط سخت جوی و دریایی و اختلال در تردد‌های دریایی و هوایی، باید تمهیدات لازم برای تامین نیازهای ضروری در جزیره خارگ اندیشیده شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بارندگی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار