نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 آذر 1400 - 12:59

نوای جنوب:فرماندار جم گفت: جاده جم - فیروزآباد قتلگاه جنوب کشور است و باید بهبود وضعیت مسیر در دستور کار باشد.

نوای جنوب:سید محمد احمدپور در نشست هم اندیشی با خبرنگاران با مهم بر شمردن تعامل با رسانه‌ها اظهار داشت: خبرنگاران بازوان قدرتمند فرمانداری هستند.

وی با تأکید بر اینکه از نقدها استقبال می‌کند افزود: در همه زمینه‌ها مردم خط قرمز من هستند.

احمدپور افزود: در شهرستان پروژه‌های نیمه تمام متعددی وجود دارد که در اولویت پیگیری قرار دارد.

فرماندار جم بیان داشت: برای توسعه هم جانبه و تکمیل پروژه‌های شهرستان سند توسعه تدوین می‌شود، در این سند پروژه‌های اولویت دار مشخص می‌شوند.

احمدپور گفت: برای پروژه‌های مختلف شهرستان از جمله راه و آب جلسه‌های مختلفی برگزار کرده و در این زمینه نیاز است پیگیری‌های بسیاری انجام شود.

فرماندار جم با بیان این‌که مسیر جم به فیروزآباد قتلگاه شده است اضافه کرد: با هماهنگی فرمانداران شهرستان‌های جنوبی کشور، توسعه مسیر در دستور پیگیری قرار دارد.

فکر سیاسی دارم اما وامدار کسی نیستم

فرماندار جم تصریح کرد: فکر سیاسی دارم اما وامدار کسی نیستم.

احمدپور اتحاد و همدلی را لازمه توسعه امروز شهرستان دانست و تأکید کرد: در فضای سازنده و همدلی بین همه اقشار شهرستان، کارهای بزرگی را انجام دهیم.

فرماندار جم با بیان گزارشی از پروژه آب شیرین کن‌های جم اظهار داشت: در زمینه این پروژه مطالعه دقیق انجام داده و پیگیر از سرگیری پروژه است.

احمدپور با بیان اینکه طی دو سه هفته آینده تکلیف معاونین فرماندار و بخشداران مشخص می‌شود افزود: چهار ویژگی مدیران کارآمدی، انقلابی، مردمی بودن و فساد ستیزی است.

رئیس شورای اداری جم گفت: از نظر من مدیری توانمند است که دو یا سه برابر تملک دارایی، اعتبار ملی جذب کند.

احمد پور یاد آور شد: از همه فعالان اجتماعی و سیاسی درخواست می‌کنم برای توسعه شهرستان کمک کنند.

فرماندار جم ادامه داد: جم در زمینه گرانی اول است و نیاز است در زمینه نظارت بر بازار اقداماتی انجام شود رسانه‌ها و مردم نیز در این زمینه مطالبه گر و پیگیر باشند.

احمدپور عملکرد دولت در در زمینه کنترل کرونا و واکسیناسیون در کشور خوب دانست و گفت: عملکرد شبکه بهداشت درمان جم در زمینه واکسیناسیون خیلی خوب بوده است.



کانال خبری نوای جنوب

مرتبط:
برچسب ها:
جاده جم

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار