نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 آبان 1400 - 23:36
هشدار

نوای جنوب: شرط موفقیت رئیسی در خدمت به مردم و حل مشکلات کشور، تصفیه دولت از جریان ضدمردمی و ضدانقلاب اصلاحات است به شرط آن که افراد "صفر کیلومتر و بی‌تجربه" جای نیروهای اصلاحات را نگیرند که در آن حالت دولت و زیر مجموعه‌های آن از چاله به چاه خواهند افتاد!





 

نوای جنوب:دکتر کوشکی

۱) ویژگی مثبت اصلاح‌طلب‌ها پشتکار آنهاست. سران این جریان هر جایی که به قدرت برسند از رئیس تا آبدارچی را تصفیه می‌کنند و فقط نیروهای وفادار به خود را در آن دستگاه باقی می‌گذارند و این نیروها هم تا زمانی که عزل یا اخراج نشده‌اند همه توان و انرژی خود و آن اداره را در مسیر اصلاحات هزینه می‌کنند و در این مسیر هیچ مانعی را هم به رسمیت نمی‌شناسند.

۲) الان ۳ ماه از ریاست جمهوری رئیسی می‌گذرد و هنوز نیروهای اصلاح‌طلب در بدنه دولت مشغول خدمت به جریان اصلاحاتند! به بیان دقیق‌تر عمده وقت و توان این نیروها صرف پیشبرد برنامه‌های جریان اصلاحات و به شکست کشاندن دولت رئیسی شده و می‌شود: از جهاد دانشگاهی و ایسنا و وزارتخانه‌های علوم و اطلاعات گرفته تا آموزش و پرورش و استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و این یعنی جریانی قوی درون دولت مشغول تلاش برای زمین زدن و عدم موفقیت رئیسی است!

 ۳) آقای رئیسی بدون توجه به "میدان‌های مین و تله‌های انفجاری" به جا مانده از جریان اصلاحات، مشغول کار برای حل و فصل مشکلات مردم است اما هنوز متوجه عمق خباثت و نامردی جریان اصلاحات نشده  و این یعنی هنوز باید شاهد انفجار این تله‌ها و عمل کردن این مین‌ها باشیم. 

۴) طنز تلخی است که راننده می‌خواهد قطار دولت را به مسیر انقلاب و نظام برگرداند اما بخش قابل توجهی از واگن‌ها مقاومت می‌کنند و در هنوز بر پاشنه قبل می‌چرخد و مردم بوی رئیسی را از دولتش حس نمی‌کنند !

۵ ) شرط موفقیت رئیسی در خدمت به مردم و حل مشکلات کشور، تصفیه دولت از جریان ضدمردمی و ضدانقلاب اصلاحات است به شرط آن که افراد "صفر کیلومتر و بی‌تجربه" جای نیروهای اصلاحات را نگیرند که در آن حالت دولت و زیر مجموعه‌های آن از چاله به چاه خواهند افتاد!



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کوشکی

نظرات کاربران
سلام
تنها اصلاح طلبها نیستند که ضربه می زنند بعضی اصول گرا ها بدتر یک عده همیشه بقولا در دوره خودشون میشن یک کمیته می برن ومی دوزند کشور اینجوری ویران میشه کدام نخبه کدام انقلابی نخبه و انقلابی فقط خودشون وآنهایی که با آنها حشر نشر دارن دوره هاست آون میاد همین این میاد همینه انتظار تغییر آنچنانی نباشید به کسی فر صت نمیدن آقای رئیسی پیاده نظام خوب وخوش فکر وانقلابی خیلی کم داره تمام دوره انحصار طلبی حاکمه
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار