نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 آبان 1400 - 23:37
روزهای اخیر

نوای جنوب: نمایندگان استان بوشهر همه از طیف انقلابیون هستند و بسیاری از افرادی که به نوعی خود را در این جبهه می‌بینند بعد از روی کار آمدن دولت انقلابی توقع دارند با دخالت نمایندگان و رایزنی آن‌ها بتوانند در استان یا شهرستان‌ها مناصبی را در دست بگیرند. حساب مخالفان سیاسی هم مشخص است.





نوای جنوب:  در روزهای اخیر، حجم پیام‌های تخریبی در قالب نقد و مطالبه‌گری علیه نمایندگان استان بوشهر افزایش چشمگیری داشته است که شاید بتوان مهم‌ترین دلیل آن را حرف و حدیث‌های مربوط به انتصابات دولت در استان و برخی توقعات و انتظارات برای حمایت غیرقانونی و فراوظیفه‌ای نمایندگان از افرادی خاص دانست.

 نمایندگان استان بوشهر همه از طیف انقلابیون هستند و بسیاری از افرادی که به نوعی خود را در این جبهه می‌بینند بعد از روی کار آمدن دولت انقلابی توقع دارند با دخالت نمایندگان و رایزنی آن‌ها بتوانند در استان یا شهرستان‌ها مناصبی را در دست بگیرند. حساب مخالفان سیاسی هم مشخص است.

 طبیعی است بنای نمایندگان استان بنا بر توصیه رهبر انقلاب، دخالت در انتصابات نیست و نقش آن‌ها نظارتی و مشورتی است و برآورده کردن همه این خواسته‌ها شدنی نیست.

 در این بین، شیخ‌موسی احمدی بیش از دیگر نمایندگان مورد هجمه قرار گرفته است و برخی رقیبان هم جناح ایشان یا مخالفان سیاسی او، از این فرصت استفاده کرده‌اند تا بلکه با تخریب او بتوانند در انتخابات آینده مجلس، شانس خود را افزایش دهند.

 این در حالی است که احمدی حتی در مجلس نهم و آن حجم تبلیغات و تخریبات و همراهی استانداری و مسئولان با گزینه‌ای خاص در جنوب استان هم از میزان آرایش کم نشد و موفق شد اولین نماینده‌ای باشد که پس از چهار سال نمایندگی مردم، افزایش آرا داشته باشد، هر چند بنا بر آن‌چه گفته شد؛ وارد مجلس نشد. (برای درک تفاوت بیشتر، کافی نگاهی به ریزش آرای نماینده بعدی و تفاوت آن با رأی پس از نمایندگی شیخ انداخت)

 در این دوره هم بی‌شک اهالی جنوب استان، به‌ویژه روستانشینان که هرکدام چندین میلیون تومان اعتبار حاصل از رایزنی او و نفت به سرازیر زیست بوم آنها شده، واقعیات را می‌دانند و این گرد و غبارها خللی در اراده او و دیگر نمایندگان انقلابی استان و همراهی نیروهای انقلاب با نمایندگان ساعی خود که در مجلس شناخته شده هستند، ایجاد نخواهد کرد.

 در مجموع ، روی کار آمدن دولت انقلابی و هم‌سویی او با نمایندگان استان فرصت مناسبی برای تعامل بیشتر و توسعه استان است، بهتر است منتقدان و رقیبان سیاسی، با بداخلاقی؛ آینده مردم و استان را تحت‌الشعاع قرار ندهند و تمرکز و وقت نمایندگان را صرف مواردی چیپ و فاقد ارزش به‌عنوان مطالبه‌گری نکنند، چرا که مهم‌ترین اصل در انتقاد و مطالبه‌گری، به‌فرموده رهبر انقلاب، اخلاق و پرهیز از تهمت است.

 عملکرد نمایندگان استان در همه موارد، به ویژه فعال بودن آن‌ها در جلسات رأی به کابینه دولت جدید و حضور نمایندگان و دولتی‌ها در جنوب استان بر وجدان‌های بیدار آشکار است، هر چند می‌طلبد دفتر نمایندگان برای ممانعت از نشاندن گرد روی این عملکرد از سوی عده‌ای معلوم‌الحال در فضای مجازی و حقیقی، باید بیش از این فعال شوند و دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را به سفارش رهبر انقلاب، برای اطلاع‌رسانی مردم از خدمات نظام و مجلس و خود، جدی‌تر بگیرند



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
سلام متاسفانه این گونه نیست شیخ موسی بشدت دررحال رایزنی برای انتصاب افراد است فقط تادحالا تیغش نبریده
لطفا قلمت را ارزون نفروش
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار