نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 شهريور 1400 - 19:36

نوای جنوب:متهم با گرفتن وجوه نقد فراوان وعده اخذ وام، وعده صدور مجوز سلاح، رفع مشکلات در دستگا‌ه‌های دولتی و مواردی از این نوع، به مردم داده و بعد هم به تعهد خود عمل نکرده است.

نوای جنوب:متهم با گرفتن وجوه نقد فراوان وعده اخذ وام، وعده صدور مجوز سلاح، رفع مشکلات در دستگا‌ه‌های دولتی و مواردی از این نوع، به مردم داده و بعد هم به تعهد خود عمل نکرده است. داده و بعد هم به تعهد خود عمل نکرده است.

 

  رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: کلاهبردار سابقه‌داری با ۱۰ فقره سابقه کیفری دستگیر شده و شناسایی افراد مالباخته در این پرونده ادامه دارد.

 سرهنگ جوشن سهرابی عنوان کرد: کارآگاهان دایره تجسس کلانتری ۱۳ جلالی شهرستان بوشهر و اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان از فعالیت فردی مطلع شدند که با گرفتن وجوه نقد فراوان وعده اخذ وام، وعده صدور مجوز سلاح، رفع مشکلات در دستگا‌ه‌های دولتی و مواردی از این نوع، به مردم داده و بعد هم به تعهد خود عمل نکرده است.

او با اشاره به دستگیری این کلاهبردار حرفه‌ای ادامه داد: این فرد ۱۰ سابقه کیفری دارد و تا این لحظه ۷۰ نفر از افراد مالباخته شناسایی شده‌اند و پرونده در مرجع قضائی در حال رسیدگی است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: ارزش ریالی میزان کلاهبرداری صورت گرفته بالای ۱۵ میلیارد بوده است و تلاش‌ها برای شناسایی دیگر افراد مالباخته ادامه دارد.

سهرابی از مردم خواست مراقب ترفند افراد کلاهبردار باشند و هر گونه خواسته و حل مشکلات خود را تنها از طریق مراجع قانونی و با رعایت ضوابط قانونی دنبال کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کلاهبرداری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار