نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 شهريور 1400 - 22:40

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در چند روز باقیمانده تا پایان هفته با توجه به جنوبی شدن جهت وزش باد، پیش بینی می‌شود رطوبت هوا افزایش یابد.

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در چند روز باقیمانده تا پایان هفته با توجه به جنوبی شدن جهت وزش باد، پیش بینی می‌شود رطوبت هوا افزایش یابد.محمدرضا انصاری در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پایان هفته، جهت جریان‌ها جنوبی و در بیشتر ساعت‌ها وضع جوی و دریایی استان به نسبت آرام خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت غبار محلی، افزایش شرجی هوا در اواسط روز، وزش باد و مه صبح‌گاهی در برخی از پدیده‌های غالب در استان خواهد بود.

انصاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد تا فردا متغیر، بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و در ساعت‌هایی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
وی عنوان کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

انصاری یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته عسلویه و برازجان با ۴۸ درجه بیشترین و جم با ۲۷ درجه کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشت.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ۱:۰۲ بامداد، جزر اول ساعت ۰۸:۱۳، مد دوم ساعت ۱۳:۱۴ و جزر دوم ساعت ۱۸:۲۰ خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شرجی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار