نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 مرداد 1400 - 14:23

نوای جنوب: ده‌ها دستگاه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرستان‌های تنگستان، جم و دشتستان به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان تنگستان خبر داد.

سردار حیدر سوسنی افزود: در پی گزارش مردمی مبنی بر استخراج ارز دیجیتال به دست افراد سودجو در شرکت متروکه آجرسازی شهرستان تنگستان، ماموران انتظامی در بازرسی از آن شرکت موفق شدند ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به همراه یک دستگاه کیس و یک نمایشگر رایانه را کشف کنند.

او با اشاره به دستگیری یک متهم، ادامه داد: ارزش دستگاه‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال است.

در همین حال فرمانده انتظامی شهرستان جم نیز گفت: ۸ دستگاه اتریم (استخراج رمز ارز) در یک منزل مسکونی در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ سید علی مهدیان افزود: ماموران کلانتری ۱۱ ولایت جم از نگهداری اتریم‌های غیر مجاز در منزل فردی خبردار شدند و پس از بررسی این منزل، ۸ دستگاه اتریم غیرمجاز به همراه کارت گرافیک و ۳ دستگاه پاور کشف کردند.

او ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان جم بیان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان هم  بیان کرد: تجهیزات استخراج ارزدیجیتال به ارزش ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال در شهر برازجان کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: ماموران پلیس آگاهی دشتستان در بازرسی از ۲ واحد مسکونی در برازجان، ۲ دستگاه ریگ شامل ۱۷ دستگاه کارت گرافیک، ۲ دستگاه مادربورد و ۲ دستگاه پاورمربوط را کشف کردند.

او ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات یاد شده را ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: دستگاه‌های رمز ارز برق زیادی را مصرف می‌کنند و موجب خاموشی‌های مکرر می‌شوند که در این خصوص پلیس برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بیت کویین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار