نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 مرداد 1400 - 10:57

نوای جنوب:فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودروی پراید وانت و کشف ۱۵۰ کیلوگرم تریاک توسط مامورین انتظامی شهرستان دیلم خبر داد.

نوای جنوب:فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودروی پراید وانت و کشف ۱۵۰ کیلوگرم تریاک توسط مامورین انتظامی شهرستان دیلم خبر داد.

سردار حیدر سوسنی در گفتگو با خبرنگاران از توقیف یک دستگاه خودروی پراید وانت و کشف ۱۵۰ کیلوگرم تریاک توسط مامورین انتظامی شهرستان دیلم خبر داد و اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس دیلم، یک نفر توزیع کننده مواد مخدر که از یکی از شهرستان‌های همجوار اقدام به تهیه یک محموله مواد مخدر کرده و در حال انتقال آن به استان خوزستان بود شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان داشت: طی یک عملیات منسجم، مامورین پلیس آگاهی شهرستان با همکاری مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد دقیق محورهای مواصلاتی منتهی به استان خوزستان خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت، راننده به محض مشاهده مامورین با خودرو  اقدام به فرار نموده و در تپه‌های اطراف روستای گاوزرد با به آتش کشیدن خودرو به صورت پیاده متواری شده که با اقدام سریع و به موقع مامورین، آتش مهار شده و متهم کمتر از نیم ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو در زیر صندلی ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، اضافه کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که طی پرونده متشکله تحویل مقامات قضایی گردید.

سردار سوسنی از شهروندان خواست برای مقابله با عاملان افیونی که همواره با هدف سودجویی‌های خود سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر را دارند با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تریاک

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار