نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 خرداد 1400 - 12:16

نوای جنوب:در تقویم هشت ساله دفاع مقدس، سوم خرداد را می توان به یاد ماندنی ترین و ماندگارترین روز دانست.در این روز حماسی و ماندگار در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، خرمشهر قهرمان با تلاش و رشادت و جانفشانی رزمندگان اسلام، آزاد شد.
رژیم صدام که با حمایت همه جانبه استکبار جهانی، جنگ را به ملت ایران تحمیل نمود، در دوران دفاع مقدس مقهور غیرت و شجاعت و فداکاری فرزندان سرزمین ایران اسلامی شد.





نوای جنوب:بسم رب الشهدا و الصدیقین                                                                       
در تقویم هشت ساله دفاع مقدس، سوم خرداد را می توان به یاد ماندنی ترین و ماندگارترین روز دانست.در این روز حماسی و ماندگار در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، خرمشهر قهرمان با تلاش و رشادت و جانفشانی رزمندگان اسلام، آزاد شد.
رژیم صدام که با حمایت همه جانبه استکبار جهانی، جنگ را به ملت ایران تحمیل نمود، در دوران دفاع مقدس مقهور غیرت و شجاعت و فداکاری فرزندان سرزمین ایران اسلامی شد.
مردم ایران از پیر و جوان در لبیک به ندای امام راحل برای دفاع از آب و خاک میهن اسلامی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند و پاسخ جانانه و محکمی را به متجاوزان دادند که نمونه بارز آن آزادسازی خرمشهر است.تاریخ دفاع مقدس از همان ابتدا مقاومت جانانه مردم و نیروهای مسلح کشورمان در دفاع از خرمشهر را به یاد دارد و در نهایت در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس، شاهد اقدام بزرگ و ماندگار و حماسی رزمندگان و نیروهای مسلح کشورمان در  آزادسازی خرمشهر بودیم.در مجموع دوران هشت ساله دفاع مقدس سرشار از جانفشانی ها و رشادت های فرزندان این سرزمین است که جان خود را برای حفاظت و حراست از آب و خاک میهن اسلامی فدا نمودند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان دوران دفاع مقدس و تجلیل از رشادت شهدا،جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران، روز ماندگار و حماسی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به ملت قهرمان ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی وولایتمداربخش چغادک  که در کنار سایر هموطنان، نقش وحضور تاثیر گذاری در رقم خوردن این حماسه داشتند،تبریک و تهنیت عرض می نمایم.                                                        زنگنه - بخشدار چغادک



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
رحمان زنگنه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار