نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 خرداد 1400 - 10:35

نوای جنوب: بازار اجاره حساب‌های بانکی رواج یافته که براساس آن ماهانه مبلغی پرداخت می‌شود؛ در حالی که اجاره دهندگان از عواقب آن نظیر کلاهبرداری و فرار‌های مالیاتی میلیاردی که به نام آن‌ها انجام شده بی‌خبر هستند.

نوای جنوب:

بازار اجاره حساب‌های بانکی با هدف پولشویی، فرار مالیاتی و کلاهبرداری رواج یافته که بر اساس آن ماهانه به ازای هر حساب بانکی اجاره پرداخت می‌شود؛ در حالی که اجاره دهندگان از عواقب آن نظیر کلاهبرداری و فرار‌های مالیاتی میلیاردی که به نام آن‌ها انجام شده بی‌خبر هستند.

 بانک مرکزی د‌ر اطلاعیه ای، به هموطنان توصیه کرد‌ از اجاره د‌اد‌ن کارت ملی به افراد‌ سود‌جو، به منظور انجام خد‌مات پولی، بانکی و ارزی جد‌اً خود‌د‌اری کنند‌ چراکه عواقب ناشی از آن برعهد‌ه د‌ارند‌ه مد‌ارک هویتی است.

اجاره کارت ملی به منظور انجام امور خد‌مات پولی، بانکی و ارزی امری است که برای پوشش فعالیت ‌های سود‌جویانه، مجرمانه، پولشویی و فرار مالیاتی کاربرد‌ د‌ارد‌ و پیشنهاد‌ د‌هند‌گان، کسانی هستند‌ که برای گریز از عواقب فعالیت‌های خلاف قانون، مسئولیت آن را د‌ر قبال پرد‌اخت مبالغی اند‌ک، یکسره متوجه اجاره د‌هند‌گان می‌کنند‌.

از این رو به هم میهنان گرامی اکید‌اً توصیه می‌شود‌ به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی، پیشنهاد‌ سپرد‌ن مد‌ارک و اطلاعات هویتی (اجاره کارت ملی/ حساب بانکی) را با هیچ مبلغی نپذیرند‌، تا از عواقب جد‌ی ناشی از فعالیت ‌هایی که از این طریق رخ می‌د‌هد‌ د‌ر امان باشند‌.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
هشدار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار