نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 ارديبهشت 1400 - 17:09

نوای جنوب: همزمان با آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان ، عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ ضمن دیدار با خانواده و همسران محترم پرسنل شهرداری خارگ ، با اهدای لوح تقدیروهدیه نقدی ارزنده به رسم یاد بود از همدلی و همراهی ایشان با همکاران مجموعه شهرداری در راستای خدمت رسانی هرچه شایسته تر به شهروندان خارگ تجلیل به عمل آورد.

نوای جنوب:همزمان با آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان ، عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ ضمن دیدار با خانواده و همسران محترم پرسنل شهرداری خارگ ، با اهدای لوح تقدیروهدیه نقدی ارزنده به رسم یاد بود از همدلی و همراهی ایشان با همکاران مجموعه شهرداری در راستای خدمت رسانی هرچه شایسته تر به شهروندان خارگ تجلیل به عمل آورد.

مدیریت شهری خارگ در حاشیه این دیدار افزود: در دوره جاری همواره تکریم جایگاه والای خانواده های پرسنل خدوم شهرداری در سرلوحه امور مجموعه بوده است و در این راستا نیز همواره تلاش داشته ایم تا با اقداماتی درخور همراهی ارزشمند ایشان را قدر بشناسیم. در آغاز سال و قرن جدید نیز با برنامه ریزی به عمل آمده در نظر داشتیم تا با برگزاری ویژه برنامه ای در قالب یک جشن بزرگ از همسران و خانواده های محترم پرسنل شهرداری تجلیل به عمل آوریم که متاسفانه با وجود تدارکات انجام شده و هماهنگی به عمل آمده با هنرمندان موسیقی و نمایش ، به دلیل شرایط کرونا و اهمیت حفظ سلامت همکاران ارجمند و خانواده های محترم ایشان این مهم میسر نشد.

وی افزود: از این رو با برنامه ریزی به عمل آمده و با در نظرگیری پروتکل های بهداشتی ،در دفتر کار خود با تعدادی از خانواده ها و همسران محترم پرسنل دیدارکرده و با اهدای لوح تقدیروهدایای نقدی ارزنده به رسم یادبود به همسران و خانواده کلیه پرسنل از همراهی و همدلی ایشان تجلیل به عمل آوردیم.

شهردار خارگ در نشست با پرسنل و خانواده های محترم ایشان افزود : بی تردید نیل به اهداف سازمانی و خدمت رسانی شایسته به همشریانمان بدون پشتوانه دلگرمی خانواده گرانقدر پرسنل که سبب مساعی ارزشمند همکارانمان می شود مقدور نیست از این رو امید داریم تا ضمن تسریع در رفع ویروس منحوس کرونا ، هم افزایی و همدلی خانواده بزرگ شهرداری به توسعه و آبادانی بیش از پیش جزیره خارگ و ارائه خدمات شایسته به شهروندان شریف آن منجر شود.

گزارش تصویری



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار