نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 ارديبهشت 1400 - 10:20

نوای جنوب:لیالی قدر علاوه بر آیین و فضایلی خاص، همواره یادآور مظلومیتی بزرگ برای والاترین جایگاه اسلام ناب محمدی(ص) در دل تاریخ است و در این شب‌ها و روزهای مملو از روح الهی همگان به یاد می‌آورند که چگونه معاندان و منافقان در قبال ولایت و امامت جفاکاری پیشه کردند.

 

نوای جنوب:

بسمه تعالی

لیالی قدر علاوه بر آیین و فضایلی خاص، همواره یادآور مظلومیتی بزرگ برای والاترین جایگاه اسلام ناب محمدی(ص) در دل تاریخ است و در این شب‌ها و روزهای مملو از روح الهی همگان به یاد می‌آورند که چگونه معاندان و منافقان در قبال ولایت و امامت جفاکاری پیشه کردند.

اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ‌مرد تاریخ، علی (ع) زیر باران رحمت «لیله القدر» می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که می‌گویند از هزار ماه برتر است دست‌یابیم گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست. ان شاء الله فیوضات این ایام توشه راهی باشد برای عموم همشهریان.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان در ماه مبارک رمضان بالاخص لیالی پرفیض قدر، ایام شهادت حضرت علی (ع) را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عموم مردم مومن و ولایتمدار استان بوشهر و جزیره خارگ، تسلیت عرض نموده، توفیق درک فیوضات بیکران لیالی پرفیض قدر و پیروی هرچه بیشتر از منویات آن امام همام را از خداوند تبارک و تعالی برای همگان مسئلت می نمایم .

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار