نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 ارديبهشت 1400 - 14:04

نوای جنوب:مسئول اورژانس ۱۱۵ دیر استان بوشهر گفت: بر اثر برخورد رو در رو ۲ خودروی سواری پژو ۴۰۵ و دنا در این شهرستان یک تن کشته و ۲ نفر مصدوم شدند.

نوای جنوب:حسین ناظمیان‌پور در گفت وگو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۴:۱۲ بامداد روز پنجشنبه در جاده کمربندی دوراهک رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر، ۲ تیم فوریت‌های پزشکی  با ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک و دیّر به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه راننده خودرو پژوه ۴۰۵ به علت صدمه به اندام‌های حیاتی در دم فوت و تنها سرنشین آن نیز از ناحیه سر، دست، پا و قفسه سینه دچار صدمه شد که توسط کارشناسان عملیات اورژانس ۱۱۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل شد.

ناظمیان پور با اشاره به مصدومیت تنها سرنشین خودروی سواری دنا در این حادثه گفت: آقایی ۴۰ ساله راننده این خودرو بود که از ناحیه دست و پا دچار شکستگی و صدمه شد.

وی ادامه داد: به علت گیر افتادن راننده دنا پس از برخورد شدید دو خودرو به یکدیگر ، با اطلاع کارشناسان اورژانس و حضور تیم‌های آتش نشانی دوراهک، دیر و کنگان عملیات رهاسازی مصدوم انجام گرفت و توسط پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک پس از ارایه کمک‌های اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انتقال یافت.

علت دقیق تصادف توسط کارشناسان و پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تصادف

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار