نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 اسفند 1399 - 22:25

نوای جنوب:امیر دهباشی یک فعال فضای مجازی در بوشهر با شکایت استانداری و معاون عمرانی استاندار، به زندان افتاد.

نوای جنوب: او چهارشنبه گذشته بازداشت و به زندان منتقل شد.

در همین خصوص استانداری بوشهر جوابیه ای منتشر کرد.

استانداری بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی محکومیت آقای امیر دهباشی و بروز شبهاتی مبنی بر شکایت از اهالی رسانه، برای تنویر افکار عمومی لازم به ذكر است که ایشان صاحب هیچ نشریه و رسانه مجوز داری نیستند.

دوم اینکه نامبرده خبرنگار هیچ رسانه ای هم نبوده و فاقد هرگونه مجوز و صلاحیت در این راستا می باشند.

سوم اینکه حکم محکومیت ایشان که با طی فرایند رسیدگی عادلانه صادر شده است مربوط به مطالبه گری ، نقد و فعالیت رسانه ای نمی باشد. ایشان به کرات از فضای مجازی برای توهین ، تهمت و افترا بهره گرفته و علی رغم صبر و تحمل چندین ماهه و تذکر به نامبرده برای پرهیز از توهین و افترا به مسوولان استانی، وی بر انجام اقدامات مجرمانه و غیر اخلاقی خود اصرار و ابرام ورزیده اند.

مزید استحضار جامعه رسانه ای استان ،و اشخاص حقیقی؛ حکم صادره به معنای اختناق و انسداد باب نقد، انتقاد و بیان مشکلات چه توسط رسانه ها و چه دیگر شخصیت های حقیقی نیست بلکه در پاسخ به اتهامات وارده است که با رسالت نقادی در مباینت می باشد.

این استانداری همواره سپاسگزار تلاش و مساعی موثر اصحاب رسانه بوده و همچنان از طرح دغدغه ها و انتقادات حمایت نموده و خواهد کرد و با مطمح نظر قرار دادن این مهم که در طی هشت سال فعالیت دولت تدبیر و امید، از هیچ رسانه ای شکایت نکرده و حتی در مواردی که حق شکایت برای دستگاه های اجرایی محفوظ بوده هم چشم پوشی و توصیه به تحمل منتقدین نموده به عنوان یکی از افتخارات دولت که معتقد به بسط فضای آزاد رسانه ای می باشد افتخار می نماید .



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
فرض بر این که خبرنگار نباشد ولی فعال فضای مجازی است که به مسائل و مشکلات شهر بوشهر پرداخته است.در ایام عید سال اگر قصوری هم داشته چشم پوشی کنید و بگذارید در این ایام کنار کانون گرم خانواده باشد
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار