نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 اسفند 1399 - 11:59

نوای جنوب:عضو شورای شهر هم از تعلل شهرداری انتقاد کرده و با اشاره به اینکه بسیاری از شهروندان در سال کرونایی بابت از دست دادن عزیزان خود مصیبت دیده شده اند، نصب المان های نوروزی و گل کاری ها را برای بهبود روحیه شهروندان در این ایام ضروری دانست.

نوای جنوب:

کمتر از سه روز مانده به پایان سال، از نو نوار کردن مبلمان شهری بوشهر و نصب المان های مناسب این ایام توسط شهرداری خبری نیست و عملا مبلمان شهری مرکز استان بوی نوروز نمی دهد.

ب در حالی به پایان سال نزدیک می شویم که تنها اقدام ملموس شهرداری طی هفته های اخیر، رنگ آمیزی معابر و جدول ها یا هرس درختان آن هم به شکل نامناسب بوده که اعتراضات عمومی را در پی داشته، اما مردم گل کاری های ویژه بهار، نصب المان های زیبای نوروزی و در مجموع نو نوار کردن مبلمان شهری را نمی بییند.

این تعلل مدیریت شهری بوشهر در پایان سال 99، چنین ذهنیتی را پیش می آورد که اگر در سال های قبل هم شهرداری اقداماتی صورت می داده، با هدف جلب توجه مسافران نوروزی بوده، اما امسال که محدودیت سفر وجود دارد، برای شهروندان برنامه ای در دستور کار نیست.

شوربختانه بوشهر در آستانه نوروز چندان چشم نواز نیست و در میدان های اصلی نه المان مناسب و نه جلوه خاص و تازه ای ندارد.

انتقاد عضو شورا از تعلل شهرداری

طاهره شمشیری عضو شورای شهر بوشهر نسبت به عدم نو نوار شدن شهر در آستانه نوروز انتقاد کرد و گفت: در سالی که روزهای پایانی آن را می گذرانیم، بسیاری از خانواده ها بابتا کرونا داغدار شدند و به دلیل مشکلات اقتصادی بر اکثر جامعه، افسردگی و ناراحتی عمومی بیشتر بوده، از این رو نیاز است مدیریت شهری با برخی نوآوری ها مثل گل کاری و نصب المان های نوروزی، به شادابی شهر و شهروندان کمک کند.

وی که در نشست علنی شورای شهر سخن می گفت با اشاره به اینکه شهر حال و هوای نوروزی ندارد، خواستار انتقال این تذکر از سوی رییس شورا به شهرداری شد و افزود: هرچند انتظار داریم امسال مسافر کمتری داشته باشیم، ولی برای شهروندانی که حضور دارند و با خودرو یا پیاده تردد می کنند، باید رسیدن نوروز با نو نوار شدن مبلمان شهری همراه باشد که ما این موضوع را شاهد نیستیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار