نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 اسفند 1399 - 13:59

نوای جنوب:گویا شهر صاحب ندارد که وسط روز روشن آن هم در پر رفت و آمدترین نقطه شهر، دخترانی بزک کرده راه می افتند و ادم به ناگاه فکر می کند در هالیوود این کلیپ ها پر شده است.

نوای جنوب:تهاجم فرهنگی که دیگر شاخ و دم ندارد. می تواند لس انجلس باشد یا تو همین بوشهر خودمان. بهانه اش هم جور، جور است. روز بوشهر

روزی ساسان حیدری با نام ساسی مانکن، چوب حراج به فرهنگ عمومی می زند و امروز به نام بوشهر می آیند و ویدئو کلیپ های حرفه ای می سازند تا ابتذال به عنوان یک فرهنگ در دل مردم جا خوش کند . گویا شهر صاحب ندارد که وسط روز روشن آن هم در پر رفت و آمدترین نقطه شهر، دخترانی بزک کرده راه می افتند و ادم به ناگاه فکر می کند در هالیوود این کلیپ ها پر شده است.

یا در ویدئویی دیگر ، دختران معصوم را نشان می دهد و به انها یاد می دهند برای ترقی خود جلوی دوربین بیایند و برقصند و ادای شاد بودن درآوردند و با شعار عوام فریبانه حق آواز زنان، معصومیت خود را در معرض چشمان هرزه قرار دهند. 


این قطعه کوتاه که توسط این خانم خواننده و تیم پشتیبان او ساخته شده، یک ابتذال کامل است و مخاطب آگاه، این سوال جدی و ترسناک را از خودش دارد که قدم بعدی این مسیر چیست و جز آموزش ابتذال و بکارگیری کودکان برای ابتذال باید منتظر چه چیزی بود؟

مساله جامعه بوشهر با پیشگامان ابتذال در موسیقی، دیگر صرفا ابتذال کلام و ریتم نیست و پا را فراتر گذاشته اند و با سواستفاده از دختران نابالغ الگوسازی‌های غیرمستقیم و مستقیم می کنند.  بازی ترویج بی‌بند و باری و تبلیغ آن برای رسیدن به شهرت با استفاده از دخترانی که خوب و بد را تشخیص نمی دهند، در حالی که آنها که باید ببینند و اجازه ندهند در خواب غفلت فرو رفته اند و بی خیال ، تاراج فرهنگ بوشهر را به نظاره نشسته اند.


شاید گفتنش تلخ باشد، اما داستان این است که تولیدکنندگان این دو موزیک ویدیو در بوشهر به هدف خود رسیدند و طی یک روز فالوور  فقط یکی از گردانندگان سازنده این ویدئوکلیپ خود را به 135هزار نفر رساندند و حالا با یک جامعه مخاطبی بالا کار راحت تری برای ترویج این بی بندوباری ها در جامعه دارند.

ساسی و رهروان او در بوشهر باید روی بورس باشند حتی به قیمت آتش انداختن در خرمن تربیت بچه های این مملکت و ترویج بی بند و باری چرا که فرهنگ دغدغه نیست.
 
نکته دیگه ساخت سفارشی این ویدئوکلیپ هاست که شاید بازیگران آن متوجه دست های پشت پرده نیستند. این که یک ویدئوکلیپی به راحتی در شبکه های موسیقی خارج نشین ، قرار داده می شود اتفاقی نیست.



کلام آخر


در این وانفسای فشارهای وحشتناک اقتصادی، شایده عده ای خرده بگیرند که مردم نان ندارند بخورند شما چرا به مشکلات معیشتی مردم نمی پردازید و موضوع فرهنگ را اولویت قرار می دهید، که خدمت این دسته از عزیزان اعلام می کنیم که به اندازه کافی به مشکلات و گرفتاری های اقتصادی مردم پرداخته و در آینده هم می پردازیم که ضرورت دارد ، مردم زندگی بهتر و رفاه بیشتر داشته باشند اما نمی شود که در کنار نداری و فشار سخت زندگی، با بی توجهی متولیان حوزه فرهنگ، فرزندان این مرز و بوم جلوی چشمان والدینشان به سمت هرزگی سوق پیدا کنند.

پی نوشت: ساخت این کلیپ ها هیچ گونه ارتباطی به متولیان برگزارکننده روز بوشهر ندارد.








کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ساسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار