نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 بهمن 1399 - 14:54

نوای جنوب:کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر روز سه‎‏شنبه هفته جاری تا پنجشنبه برای برخی از مناطق این استان باران پراکنده پیش‎بینی می‎شود.

نوای جنوب:کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر روز سه‎‏شنبه هفته جاری تا پنجشنبه برای برخی از مناطق این استان باران پراکنده پیش‎بینی می‎شود. پیام مساعدی در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز تا اوایل وقت فردا وزش بادهای شمالی در فراساحل مرکزی و جنوبی استان همچنان تداوم دارد.

وی بیان کرد: همچنین تا روز چهارشنبه، دمای هوا در مناطق مختلف استان روند افزایشی خواهد داشت و از اواخر وقت سه‌شنبه با افزایش سرعت باد خلیج فارس مواج و توفانی پیش‎‌بینی شده‌است.

مساعدی یادآور شد: روز پنجشنبه با شروع وزش بادهای شمال غربی روند کاهش دما در این استان آغاز می‌شود که انتظار می‌رود در روزهای پنجشنبه و جمعه دمای هوا به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی و در طول روز گاهی وزش باد و در برخی نقاط همراه با وقوع پدیده مه و کاهش دید پیش‌بینی شده‌است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و امروز تا اوایل وقت فردا روی دریا در فراساحل جنوبی شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش ‎بیی می‎‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی متر و طی ساعت‌‎هایی از وقت امروز تا اوایل وقت فردا در فراساحل جنوبی گاهی تا ۱۵۰ سانتی متر خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار