نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 آذر 1399 - 19:57

نوای جنوب:هواشناسی، تا ساعت ۹:۳۰ امروز در دیلم ۱/۹، برازجان ۱/۶،  گناوه ۱/۵، بهرگان (بندر امام حسن)  ۱/۵، بوشهر ۰/۸، جم ۰/۵ و دیر ۰/۲ میلیمتر باران باریده است.

نوای جنوب:سامانه بارشی در استان بوشهر فعال شده و طبق اعلام هواشناسی، تا ساعت ۹:۳۰ امروز در دیلم ۱/۹، برازجان ۱/۶،  گناوه ۱/۵، بهرگان (بندر امام حسن)  ۱/۵، بوشهر ۰/۸، جم ۰/۵ و دیر ۰/۲ میلیمتر باران باریده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل دوشنبه هفته پیش رو، با افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد بر روی خلیج فارس و در سطح استان، به تناوب بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای از پدیده‌های غالب در استان خواهد بود.

محمدرضا انصاری ادامه داد: پیش بینی می‌شود ناپایداری‌های جوی در روز‌های شنبه و یکشنبه آینده شدت بیشتری داشته باشد. آسمان استان را تا پیش از ظهر فردا، نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی کرد.

این کارشناس هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد جهت وزش باد بیش‌تر شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج  ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

انصاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۳۵ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۴۰، جزر دوم ساعت ۱۴:۰۹ و مد دوم ساعت ۲۱:۲۲ است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار