نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 بهمن 1399 - 16:40

نوای جنوب:رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در دهه مبارک فجر پنج پروژه بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

 





نوای جنوب:رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در دهه مبارک فجر پنج پروژه بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
ماریا خویش دوست در گفتگوی با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: احداث و افزایش تخت بستری و همچنین استقرار  تجهیزات در بخش اعصاب و روان شهرستان ، یکی از پروژه های عمرانی مهم ما درسالجاری بوده که  امیدواریم با افتتاح و توسعه این بخش ،  نیاز درمانی دراین خصوص  مرتفع و خدمات دهی  به بیماران اعصاب و روان در فضای فیزیکی مطلوب تری انجام و مانع از ارجاع بیماران به سطح استان خواهد شد .
خویش دوست بیان کرد: عدالت در سلامت یکی اهداف مهم ما در مناطق کم برخوردار می باشد در همین راستا ، ساختمان جدید خانه بهداشت فاریاب از توابع بخش بوشکان با زیر بنا 85 متر مربع و اعتبار 350 میلیون تومان  در ایام مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد و از بهمن ماه خدمات دهی در فضای جدید به مردم روستای فاریاب ارائه خواهد شد.
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تصریح کرد: با توجه به جمعیت و موقعیت جغرافیایی شهرآبپخش نیاز به مرکز بهداشتی و درمانی جدید بسیار محسوس بود و با تلاش مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئولین شهرستان دشتستان ، عملیات اجرایی ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت آبپخش  در زمینی به مساحت 1150 مترمربع و با جذب اعتبارات استانی  در سه طبقه که شامل بخشهای بهداشتی، درمانی و پانسیون پزشکان می باشد ، دراین این ایام آغاز میشود.
ماریا خویش دوست همچنین بیان کرد : بیمارستان محلی شهر شبانکاره با زیر بنای 1300 مترمربع که توسط بنیاد علوی احداث شده و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آن را تجهیز نموده است و دارای 9 تخت بستری، اتاق عمل رپایی، 6 مطب ، 3 بخش بستری کودکان، مادران و آقایان ، زایشگاه، دندانپزشکی ، دارووخانه و آزمایشگاه می باشد که در دهه مبار فجر به بهره برداری و به مردم شریف شبانکاره خدماتدرمانی ارائه خواهد نمود.
وی همچنین گفت: مرکز خدمات جامع سلامت امام سجاد (ع)  جزیی از کلینیک تخصصی ویژه شهر برازجان می باشد نیز در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهربرداری می رشد .
ماریا خویش دوست همچنین اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان4 پروژه بهداشتی و درمانی در حال احداث می باشد ( بیمارستان  17 شهریور، مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، پانسیون 16 واحدی بیمارستان شهید گنجی، پانسیون پزشکان مرکز بوشکان)  که از 25 درصد تا 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و امیدواریم  با جذب اعتبارات جدید ، پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند به اتمام و بهره برداری برسند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر خویش دوست

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار