نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 دي 1399 - 20:09

نوای جنوب:فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسائی و دستگیری سارقان مغازه طلا فروشی در برازجان کمتر از 8 ساعت پس از وقوع سرقت خبر داد.





 

نوای جنوب:فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسائی و دستگیری سارقان مغازه طلا فروشی در برازجان کمتر از 8 ساعت پس از وقوع سرقت خبر داد.
🔹این مقام انتظامی اظهار داشت: در پی سرقت از مغازه طلافروشی واقع  در بازار روز برازجان  و سرقت مقادیری طلا بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در محل وقوع جرم حضور یافته و بررسی های علمی و  میدانی جهت شناسائی و دستگیری سارقان و کشف طلاجات مسروقه را آغاز کردند.
🔹سرهنگ آراوند گفت: با بررسی های دقیق و کارشناسانه محل وقوع سرقت و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی 2 نفر سارق شناسائی و در فاصله زمانی 8 ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار 8 کیلو گرم طلای مسروقه به ارزش 8 میلیارد و 500 میلیون تومان کشف شد .
🔹فرمانده انتظامی دشتستان گفت : سارقان در بازجوئی های انجام شده به ارتکاب سرقت طلاجات از مغازه طلافروشی اعتر اف و پس از تشکیل پرونده تحویل مر اجع قضائی شدند.
🔹سرهنگ آراوند بیان کرد:دستگیری سارقان و کشف طلاجات مسروقه رضایتمندی مالباخته و سایر واحدهای صنف طلافروشی را بدنبال داشته است که امیدواریم با رعایت هرچه بیشتر نکات ایمنی شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سرهنگ اراوند

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار