نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 آبان 1399 - 20:53

نوای جنوب: به منظور پیگیری مطالبات و ساماندهی امورات بهداشت ودرمان شهر وحدتیه بازدید میدانی مسئولین استان، شهرستان و بخش از مرکز جامع سلامت شهر صورت گرفت.

نوای جنوب: به منظور پیگیری مطالبات و ساماندهی امورات بهداشت ودرمان شهر وحدتیه بازدید میدانی مسئولین استان، شهرستان و بخش از مرکز جامع سلامت شهر صورت گرفت.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این بازدید  که صبح روز یکشنبه ۱۸ آبان ماه صورت گرفت علاوه بر مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه و ریاست و کارکنان مرکزجامع سلامت شهر،آقایان *دکتر کشمیری ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، نوروزی فرماندار دشتستان، زراعتگر معاون سیاسی فرماندار،دکتر خویش دوست ریاست شبکه بهداشت و درمان دشتستان و دکتر حاجب فرد بخشدار  سعدآباد* حضور داشتند.

 در ابتدای این بازدید آقای کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان و شهر وحدتیه ضمن خوش آمدگویی محضر مهمانان و مسئولین گرامی طی سخنانی با اذعان به جایگاه و موقعیت شهر ومنطقه وحدتیه تصریح نمود:شهر وحدتیه به همراه روستاهای تابعه حدود ۱۷ هزار نفر جمعیت دارد که امورات بهداشت ودرمان آنان تحت پوشش تنها مرکز جامع سلامت شهر وحدتیه به نام شهید  مزارعی میباشد. کشاورز ادامه داد: مرکز جامع سلامت شهر دارای قدمت چند ده ساله و در ساختمانی کوچک، محقر،قدیمی و فضایی به دور از شان و منزلت شهروندان شهید پرور این‌منطقه قرار دارد که موجبات نارضایتی عمومی را فراهم آورده است.

 ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان و شهر وحدتیه با اشاره به پیگیری های مستمر ومکاتبات و جلسات متعدد اعضای شورای اسلامی و شهردار با مقامات استانی و ....و اعلام نیازمندیها و مشکلات این مرکز اظهار داشت: علی رغم پیگیریهای مستمر متاسفانه تاکنون اقدام عاجلی در خصوص پاسخ مثبت به مطالبات درمانی وبهداشتی شهروندان صورت نگرفته است.

آقای کشاورز اهم نیازمندیها و مطالبات حوزه بهداشت ودرمان شهر وحدتیه را به شرح ذیل عنوان نمود:

🔶🔹 *نوسازی و توسعه ساختمان مرکز جامع سلامت شهر باتوجه به مالکیت زمین ومکان مناسب*

🔶🔹 *توسعه وتجهیز امکانات مورد نیاز*

🔶🔹 *احداث اتاق  CPR*

🔶🔹 *تجهیز و خرید دستگاههای مورد نیاز در آزمایشگاه*

🔶🔹 *خرید و استقرار دستگاه نوار قلب مانیتوردار*

🔶🔹 *احداث پانسیون جهت ماندگاری بهتر و بیشتر پزشکان*
 
🔶🔹 *رفع کمبود نیرو خصوصا بهیار مرد و زن*

🔶🔹 *احداث داروخانه شبانه روزی و افزایش تجهیزات و امکانات دارویی*

🔶🔹 *بهبود کیفیت و افزایش کمیت وسطح ارائه خدمات به بیماران*

🌀💢 در پایان آقای کشاورز از حسن نیت و توجه وافر دکتر رضایی نماینده مردم شریف شهرستان،دکتر کشمیری ریاست پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر،نوروزی فرماندار شهرستان و سایر مسئولین به شهر وحدتیه تقدیر وتشکر نموده خواستار تداوم و استمرار تلاشها به منظور رفع مشکلات و دغدغه های شهروندان گردید.

🌀🔵 در جریان این بازدید مسئولین  و مهمانان از بخش های مختلف این مرکز بازدید و با نوع و میزان مشکلات و مطالبات آشنا گردیدند و قول مساعدت لازم جهت اختصاص اعتبار مورد نیاز، امکانات مورد درخواست و پاسخ مثبت به مطالبات بهداشتی درمانی مردم را دادند.






























































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
دکتر رضایی یعنی روستاهای اطراف وحدتیه و سعدآباد جزع حوزه استحفاظی جنابعالی نیست فقط سعد آباد و وحدتی بازپخش جزع حوزه استحفاظی شماست بابا روستای شهید پرور شول از محرومیت اشباه است روستای شول را هم از نزدیک ببینید متوجه خواهی شد که واقعا مردمی مستضعف و بی توقع که هیچ کسی در فکرش نیست
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار