نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 آبان 1399 - 21:06

نوای جنوب:همچنین روز ۱۳ آبان که یکی از روزهای سرنوشت‌ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی و یادآور تسخیر لانه‌ی جاسوسی شیطان بزرگ توسط دانشجویان پیرو خط امام در آغازین سالهای انقلاب اسلامی مردم ایران است را گرامی می‌داریم و بیعتی دوباره میکنیم با آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که تا پای جان بر عقیده‌ی اصیل انقلابی خود یعنی عدم تسلیم در برابر استکبار جهانی خواهیم ایستاد.





نوای جنوب:هفدهم ربیع‌الاول، سالروز میلاد پیامبر نور و روشنی، ختم‌المرسلین، حضرت محمد(ص) از راه رسیده و دل و جان مسلمین و مومنین جهان غرق در شور و سرور است. پیامبر عظیم‌الشان اسلام و پیام‌آور آزادگی، خردورزی و وحدت در سایه‌ی ایمان به خداوند یکتای بی‌همتا که یکی از بزرگترین پیامهای الهی‌اش عدم برتری مسلمین بر یکدیگر مگر در تقوا و عمل صالح بود و این برابری و برادری مسلمین چه زیبا در اندیشه‌ی فرزند شریفش خمینی کبیر متجلی گشت؛ آنجا که از ۱۲ ربیع‌الاول که به تعبیر اهل سنت زادروز رسول خداست تا ۱۷ ربیع‌الاول که به عقیده‌ی ما شیعیان تاریخ ولادت حضرت ختمی مرتبت است را هفته‌ی وحدت نامید تا وعده‌گاه همه‌ی اهل دین مبین اسلام برای چنگ زدن بر ریسمان اتحاد باشد و فرصتی مغتنم برای مقابله با توطئه‌ی شوم دشمنان اسلام و مسلمین.
۱۷ ربیع‌الاول همچنین سالروز ولادت ششمین ستاره‌ی تابناک آسمان امامت، حضرت امام جعفر صادق (ع) نیز هست؛ رئیس مذهب شیعه که با پرورش شاگردانی فاضل و عالم نقش فراوانی در زنده نگه داشتن سنت‌های اصیل اسلامی و زدودن غبار تحریف از دین جدش ایفا کرد.
اینجانب به نوبه‌ی خود این دو عید بزرگ مسلمین را به شما شهروندان عزیز برازجانی و عموم مردم شریف و مومن استان بوشهر تبریک و تهنیت عرض میکنم.
همچنین روز ۱۳ آبان که یکی از روزهای سرنوشت‌ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی و یادآور تسخیر لانه‌ی جاسوسی شیطان بزرگ توسط دانشجویان پیرو خط امام در آغازین سالهای انقلاب اسلامی مردم ایران است را گرامی می‌داریم و بیعتی دوباره میکنیم با آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که تا پای جان بر عقیده‌ی اصیل انقلابی خود یعنی عدم تسلیم در برابر استکبار جهانی خواهیم ایستاد.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار