نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 شهريور 1399 - 12:29

نوای جنوب:در چهارمین روز از هفته دولت، از ۳ حلقه چاه در شهرستان دشتستان بخش ارم با هزینه اجرایی ۲/۲ میلیارد تومان با حضور فرماندار شهرستان دشتستان بهره‌برداری شد.





 

نوای جنوب:در راستای تامین آب آشامیدنی روستای فاریاب چاه آب این منطقه وارد مدار تولید شد.

این چاه که به عمق ۳۰۰ متر است برای حفر و لوله‌گذاری آن ۳۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.

در اجرای طرح شبکه برق این پروژه ۳۱۰ میلیون تومان و تجهیز آن ۷۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

افتتاح چاه آب منطقه تلخ آب از دیگر پروژه های افتتاحی بود که عمق این چاه ۳۱۷ متر است و با اعتبار ۳۹۰ میلیون تومان حفر شده است.

در اجرای حفر این چاه آب برای اجرای طرح برق رسانی و تجهیز آن ۴۳۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

چاه روستای چهوک دشتستان برای آبرسانی به روستای دهرود سفلی وارد مدار بهره‌برداری شد.

چاه چهوک با دهان گشاد حفاری دستی دارای ۷۵ متر عمق است که برای حفر، شبکه برق رسانی و تجهیز آن ۵۸۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۶۰۳ مشترک را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین





در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، خط انتقال مجتمع آبرسانی روستایی دهنو-زردکی همچنین خط انتقال فاضلاب منطقه جنوبی شهر بوشهر از طریق ویدئو کنفرانس توسط استاندار بوشهر و با حضور نماینده محترم حوزه انتخابیه بوشهر،گناوه و دیلم با اعتباری بالغ بر ۲۰۸ میلیارد ریال افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه خط انتقال فاضلاب منطقه جنوبی شهر بوشهر مابین ایستگاه پمپاژ فاضلاب psl-psk قرار دارد اظهار داشت: طول خط انتقال فاضلاب این طرح ۷/۵ کیلومتر است که با لوله‌هایی ازجنس پلی‌اتیلن و با هزینه اجرایی ۱۸۰ میلیارد ریال اجرا شده است .
عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه خط انتقال ۱۰ هزار متر مکعبی فاضلاب در شبانه روز، منطقه جنوبی شهر بوشهر (بهمنی ،دواس،مخبلند و میرعلمدار) را به ایستگاه مرکزی شهر بوشهر متصل می سازد گفت: در راستای دفع بهداشتی فاضلاب و انتقال آن به تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر این پروژه توسط استاندار به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح گردید.
وی در ادامه به طرح‌های آبرسانی شهرستان بوشهر پرداخت و خاطر نشان کرد بهره برداری از خط انتقال مجتمع آبرسانی روستایی دهنو-زردکی ( مشتمل بر ۸ روستا ) نیز آغاز گردید .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه مدت اجرای طرح خط انتقال آب ۱۰ ماه می باشد افزود: طول خط انتقال آب تاسیسات شیف نوکار تا دهنو شهرستان بوشهر ۴/۷ کیلومتر است که با لوله‌هایی به قطر ۲۰۰ میلیمتر و از جنس پلی اتیلن و با هزینه ۲۸ میلیارد ریال اجرا شده است و ۹۵۰ نفر را تحت پوشش قرار داده.
استاندار بوشهربا اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در بخش آبرسانی خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته به علت نبود ژنراتور با قطع شدن برق سیستم آبرسانی شهر بوشهر هم دچار مشکل می‌شد که با تجهیز ژنراتور در تاسیسات آبرسانی هم اکنون دغدغه برای توزیع آب وجود ندارد .


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حمزه پور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار