نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1399 - 16:44

نوای جنوب:نوای جنوب:به مناسبت نکوداشت ۲۷ اردیبهشت ماه، پیام تبریک شهردار وحدتیه در روز ارتباطات و روابط عمومی به پیشگاه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی صادر و اعلام گردید.

 





نوای جنوب:به مناسبت نکوداشت ۲۷ اردیبهشت ماه، پیام تبریک شهردار وحدتیه در روز ارتباطات و روابط عمومی به پیشگاه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی صادر و اعلام گردید.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه دراین پیام که روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه صادر گردید مهندس حسین عباسی شهردار وحدتیه با تبریک این روز به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی، روابط عمومی ها را پل ارتباطی میان مردم و مسئولین قلمداد نمود.

  متن پیام صادره به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
ضمن عرض ادب و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگی :
فرصت رامغتنم شمرده ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را محضر تلاشگران عرصه خبر، اطلاع رسانی، آگاهی بخشی،اقناع افکار عمومی و به همگامان وتعامل گران  سازمانی در راستای توسعه فرهنگ عمومی، تبریک وتهنیت عرض میکنم. 

  بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات هست که امروزه به قلب تپنده آلبوم هاي گوناگون تبدیل شده هست.روابط عمومی ها پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند. روابط عمومی سرچشمه زلال ارتباطات و اطلاعات هستند. روابط عمومی ها نباید توجیه گر سیاست های غلط باشند لیکن باید دربرقراری ارتباط میان مردم و مسئولین صادق باشند.

  اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و دردورانی که اطلاع ‌رسانی در همه ي عرصه‌ها پیشتاز هست، دوچندان شده هست به گونه اي که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت هاي تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌هاي آن‌ها وابسته هست.
 ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سر فصل از اخلاق ، علم و هنر هست.

  در پایان ضمن آرزوی توفیقات و کرامات الهی،این روز را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همۀ تلاش‌گران و کوشندگان این طریق پُر پیچ و خم و دشوار، خصوصا همکاران عزیز،صادق، کوشا و پرتلاش خودم در مدیریت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند قادر بلند مرتبه برای تمامی عزیزان،  موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را مسالت مینمایم.

 حسین عباسی - شهردار وحدتیه



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار