نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 اسفند 1398 - 12:59

نوای جنوب:در راستای رعایت بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع و سرایت بیماری شورای سلامت شهر وحدتیه  اقدام به تعطیلی صنوف درسطح شهر نمود.

نوای جنوب: 

🌀🔵 در راستای رعایت بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع و سرایت بیماری شورای سلامت شهر وحدتیه  اقدام به تعطیلی صنوف درسطح شهر نمود.

🌀⭕️ به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه درهمین ارتباط آقای حاج کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه و شهرستان دشتستان تصریح نمود:همزمان با سایر نقاط و شهرهای استان ودر اجرای مصوبات و دستورالعمل های اعلامی شورای سلامت استان و شهرستان مبنی برتعطیلی صنوف مختلف در جهت رعایت بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع و سرایت بیماری کرونا، روز دوشنبه ۱۹ اسفندماه در معیت و همکاری پرسنل محترم کلانتری، شهرداری و مرکز بهداشت به درب صنوف مختلف وکسبه موجود درسطح شهر مراجعه که پس از بیان دلایل و ضرورت پرهیز ازفعالیت و لزوم حفظ سلامتی همگانی، الحمدالله با استقبال کسبه محترم و رفتار متعهدانه آنان روبه رو گردیده و خود اقدام به تعطیلی مغازه ها نمودند.

🌀🔵 کشاورز ادامه داد: جهت مقابله بااین بیماری، عاجزانه و ملتمسانه از محضر شهروندان محترم وفهیم استدعاداریم درخانه های خویش بمانند واز روش خود قرنطینه گی استفاده نمایند،ضمن رعایت بهداشت فردی وعمومی از حضور درسطح شهرخوداری و کسبه محترم نیز با تعطیل کردن مغازه های خود دریک حرکت و همت جمعی درجهت حفظ سلامتی عمومی کوشا و سهیم باشند. 

🌀⭕️ ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه درپایان با تشکر از مسئولیت پذیری و تکریم همت شهروندان  اعلام داشت در روزهای آتی هم این روند ادامه خواهد داشت.












 













کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شورای وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار