نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 اسفند 1398 - 14:34

نوای جنوب:باید رسما مسافرت به استان ممنوع اعلام و در رسانه های سراسری بازتاب داده شود. از این رو برای جلوگیری از سفرهای غیرضروری به بوشهر خصوصا از مبدا استان های دارای آلودگی بالا، باید جدیت بیشتری در پایش ورودی ها استان شکل بگیرد.

نوای جنوب:در تازه ترین خبر، اغلب استانداران نظیر اصفهان، فارس، گیلان و... اعلام کردند: «امسال امکان پذیرش و اسکان مسافر نوروزی در قالب کمپ، مدارس، ورزشگاه‌ها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها و امثال آن وجود ندارد.»

ممنوعیت استقرار مهمان در سواحل و پارک‌های استان بوشهر

سفر نروید‌‌‌‌‌‌؛ حتی نوروز

در همین خصوص، معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به فراگیری بیماری کرونا در سراسر کشور از مردم خواست از سفرهای غیر ضروری به استان بوشهر جدا خودداری کنند.

مهرداد ستوده با اشاره به مثبت شدن تست ۳ نفر در بوشهر به بیماری کرونا بیان کرد:با توجه به سرایت بالای این بیماری، در صورت عدم رعایت بهداشت و مسافرت های غیر ضروری، موجب ایجاد بحران در استان خواهد شد. باید به این نکته توجه کرد که ممکن است امکانات و ظرفیت بیمارستان های بوشهر، پاسخگوی این حجم از مبتلایان نباشد.

ستوده اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی خدمات گردشگری ارائه نخواهد شد و اماکن مهمانپذیرها و بوم گردی ها نیز تعطیل خواهند بود.

وی اضافه کرد: به اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری دستور داده شده است با همکاری اماکن با گردانندگان منازل مبله در استان که به هشدارهای بهداشتی توجهی ندارند بشدت برخورد قانونی کنند.

گزارش «خلیج فارس» می افزاید: کنترل ویروس کرونا در استان بوشهر باید از مرحله خواهش و تمنا گذشته و باید رسما مسافرت به استان ممنوع اعلام و در رسانه های سراسری نیز بازتاب داده شود.

از این رو، برای جلوگیری از سفرهای غیرضروری به بوشهر خصوصا از مبدا استان های دارای آلودگی بالا، باید جدیت بیشتری در پایش ورودی ها استان رقم بخورد، حتی فراتر از تست های تب سنجی که از نظر پزشکی چندان نمی تواند به شناسایی بیماران کمک نماید (به دلیل دوره پنهانی بیماری طی یک هفته تا 10 روز)، باید در ورودی های استان کنترل های سفت و سخت تری درباره سفرها شکل بگیرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کرونا

نظرات کاربران
در این گیر و داری که خانواده ها و بخصوص بچه ها باید رد منزل بمانند، مسؤولین خوش سلیقه برازجون هم روی شبکه های ماهواره ای پارازید میندازند. این امواج باعث شده که اکثر شبکه ها با رسیور دیجیتال هم قابل مشاهده نیستند. از بعداز ظهر تا فرداصبحش در اکثر نقاط شهر اینگونه است. معلوم نیست اینکار با چه صلاحدید انجام میشه؟!! و کی باید پاسخگو باشه؟!!!
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار