نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 دي 1398 - 20:08

نوای جنوب:گفتنی است، بازارچه مهرانه طی چند هفته گذشته در نوار ساحلی بوشهر – پارک سنگی دایر شده بود تا نقاط ضعف و قوت این طرح شناسایی شده و پس از آن برای تصویب به شورای شهر ارسال شود.

نوای جنوب:
نشست هم‌اندیشی عوامل اجرایی بازارچه خیریه هفتگی مهرانه با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر، رئیس و معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر و نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه برگزار شد.
در این نشست که چهارمین جلسه برگزارشده در خصوص «بررسی موانع و مشکلات و بررسی طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه جهت رونق‌دهی به این بازارچه» طی هفته‌های اخیر بود، موانع و مشکلات بازارچه خیریه مهرانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ضمن مطرح شدن ایده‌هایی برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر این بازارچه خیریه، مقرر شد تا سازمان فرهنگی شهرداری با تهیه طرح پیشنهادی و ارسال آن به شورای شهر، مراتب قانونی آن برای تصویب طی شود.
طاهره شمشیری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در این نشست با تاکید بر اهمیت سازمان‌های مردمی و نقش تاثیرگذار آنها در بهبود زندگی اجتماعی شهروندان خاطرنشان کرد: بازارچه هفتگی مهرانه طرح بسیار خوبی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در حوزه اجتماعی است که امیدواریم با همکاری موسسه‌ها و سازمان‌های خیریه، عواید این بازارچه بتواند دستگیر نیازمندان شهر باشد.
احمد بارگاهی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز در این رابطه با بیان اینکه تجربه احداث بازارچه هفتگی مهرانه در چند هفته اخیر سبب شد تا با دید بهتری به مسائل و موانع این بازارچه، طرح پیشنهادی خود را برای تصویب شورای شهر ارسال کنیم.
بارگاهی در ادامه با اشاره به اینکه پیشنهاد ما این است که در صورت امکان، این بازارچه را از فصلی به بازارچه دائمی تبدیل کنیم، تصریح کرد: بر همین اساس، تصمیم‌گیری در خصوص مواردی نظیر موقعیت زمانی و مکانی مناسب برای افتتاح و جانمایی بازارچه بسیار مهم است و در حال حاضر نیز با توجه به برگزاری آزمایشی این طرح طی هفته‌های اخیر، این تصمیم‌گیری با اطلاعات بهتر و دید جامع‌تری انجام خواهد گرفت.
در ادامه این نشست، مسوولان و نمایندگان موسسه‌ها و سازمان‌های خیریه نیز نقطه‌نظرات خود را در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن این بازارچه و همچنین رفع موانع و مشکلات احتمالی این طرح مطرح کردند.
گفتنی است، بازارچه مهرانه طی چند هفته گذشته در نوار ساحلی بوشهر – پارک سنگی دایر شده بود تا نقاط ضعف و قوت این طرح شناسایی شده و پس از آن برای تصویب به شورای شهر ارسال شود.

















کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار