نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 اسفند 1401 - 07:16
در جشنواره جوانان و نوجوانان ایران زمین

نوای جنوب: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در جشنواره جوانان برتر ایران زمین طرح اوقات فراغت جوانان با کسب 4 جوان برتر استان در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه به عنوان مدیر برتر در این حوزه انتخاب شد.





 

نوای جنوب: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در جشنواره جوانان برتر ایران زمین طرح اوقات فراغت جوانان با کسب 4 جوان برتر استان در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه به عنوان مدیر برتر در این حوزه انتخاب شد.به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، در جشنواره جوانان برتر ایران زمین و در آیین  تجلیل از جوانان برگزیده و دستگاه‌های منتخب اوقات فراغت استان بوشهر، از عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به عنوان مدیر و دستگاه برتر در حوزه اوقات فراغت جوانان استان بوشهر تجلیل شد.

 

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر 4 جوان برگزیده فعال در رشته ادبیات، موسیقی، هنرهای تجسمی و رسانه که  در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه این اداره کل فعال بودند را به دبیرخانه جشنواره جوانان برتر ایران زمین معرفی کرد که پس از تایید هیات داوران این جشنواره و معرفی آنان به وزارت، از آنان به تجلیل شد.

 در این جشنواره از فاطمه میرزایی در حوزه ادبیات، کامران رحیمی در حوزه فیلم، ساسان نوذری در حوزه موسیقی، حسن احمدی کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی، از بین 11 جوان برگزیده دستگاه های اجرایی فعال در حوزه اوقات فراغت جوانان استان بوشهر، تجلیل شد.

 در این مراسم از فاطمه میرزایی در حوزه ادبیات، علیرضا افشار در حوزه دانش بنیانی، کامران رحیمی در حوزه فیلم، محمد شادور در بخش قرآن، ساسان نوذری در حوزه موسیقی، حامد منفرد در بخش کارآفرینی و علیرضا بخت حوزه ورزش، مصطفی ساعدی خادم فعال در حوزه  معرفی اهل بیت(ع)، رقیه رستم‌جبری معلول دارای توانایی‌ خاص، سیدرضا موسوی فعال اجتماعی و حسن احمدی کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی به عنوان جوانان برگزیده استان بوشهر معرفی و تجلیل شدند.

 در پایان این آیین که به مناسبت روز جوان برپا شده بود، ادارات کل‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی، فنی و حرفه‌ای، سپاه امام صادق (ع) و جمعیت هلال احمر استان بوشهر به عنوان دستگاه‌های برتر این استان در زمینه اوقات فراغت معرفی شدند.

 هفته جوان امسال از روز ۱۱ اسفند آغاز و تا ۱۷ اسفند ماه مصادف با ولادت حضرت ولی عصر(عج) ادامه خواهد داشت.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
افروغ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار