نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 بهمن 1401 - 18:37

نوای جنوب:وی خاطرنشان کرد: تنگستان با توجه به موقعیت میانی خود در محدوده استان و جغرافیای متفاوتی که دارد، شامل جاده های متعدد، ساحل و کوهستان است و این باعث شده که تمام بخشهای کاری هلال احمر را درگیر خود کند.

نوای جنوب: احمد لطفی فرماندار تنگستان در نشست معارفه رییس هلال احمر تنگستان اظهار داشت: شکی نیست که هلال احمر با قدمت بالا و پیشینه‌ای ارزشمند، همراه و یاور مردم در مواقع حساس بوده است؛ مردم نیز در برنامه‌های مختلف هلال احمر را تکریم میکنند که این نشان دهنده ی این است که هلال احمر یک مجموعه مقدسی‌ست.

 

وی خاطرنشان کرد: تنگستان با توجه به موقعیت میانی خود در محدوده استان و جغرافیای متفاوتی که دارد، شامل جاده های متعدد، ساحل و کوهستان است و این باعث شده که تمام بخشهای کاری هلال احمر را درگیر خود کند.

 

لطفی در ادامه تاکید داشت: این شرایط ویژه شهرستان تنگستان سبب می‌شود که تلاش کنیم همه استاندردهای هلال احمر را در شهرستان به نقطه مطلوب برسانیم.

 

فرماندار تنگستان بیان داشت: برای تجهیز و تهیه‌ی ماشین‌آلات و تجهیزات لازم در سطح استان و کشور، به همراه نماینده محترم مردم در مجلس، یک سری پیگیری‌ها را انجام دادیم که انشالله با رسیدن و تامین این تجهیزات، بتوانیم اتفاقات و بحرانهای احتمالی را بهتر کنترل و مدیرت کنیم.

 

احمد لطفی خبر داد: راه‌اندازی یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جدید در دستور کار است که برای جانمایی ان هلال احمر کارشناسی لازم را انجام دهد.

 

وی تصریح نمود: هدف ما از جابجایی مدیران، صرفا انجام خدمات بهتر و بیشتر برای مردم است.

 

علی یوسفی‌نیا معاون امداد و نجات هلال احمر استان بوشهر گفت: هلال احمر شهرستان تنگستان یکی از بهترین شعبه‌های ما در استان بوشهر بوده و پرسنل اداری و نیروهای داوطلب آن بسیار پای کار بوده و بصورت شبانه‌روزی و فداکارانه به فعالیت مشغولند.

 

وی عنوان داشت: با توجه به اقلیم خاص تنگستان، چندین پایگاه امداد نجات در قسمت ساحلی و کوهستانی دارد که تنها پایگاه امداد و نجات کوهستان استان بوشهر، در این شهرستان واقع شده است. 

 

معاون هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: برای تعمیر و تجهیز ساختمان اداری هلال احمر تنگستان، میلغ ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات استان اخذ شده است.









کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار