نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 بهمن 1401 - 05:52

نوای جنوب:جمهوری اسلامی ایران که بر اساس آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و با الهام از قیام افتخارآمیز، درس آموز و ذلت ناپذیر کربلا و در پرتو شعاع نورانی و قدسی خورشید تابناک و عالم‌افروز ولایت فقیه و با رسالت دفاع از مظلومان و پابرهنگان و ملل آزاده‌ در بهمن ۵۷ نظام و قوام یافت، از ابتدای حیات و خلقت امیدبخشش با ددمنشی و دشمنی جهان استکبار به سرکردگی آمریکای خونخوار و نوکری کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای مرتجع منطقه روبرو بوده است.





نوای جنوب:بسم الله الرحمن الرحیم

 

 جمهوری اسلامی ایران که بر اساس آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و با الهام از قیام افتخارآمیز، درس آموز و ذلت ناپذیر کربلا و در پرتو شعاع نورانی و قدسی خورشید تابناک و عالم‌افروز ولایت فقیه و با رسالت دفاع از مظلومان و پابرهنگان و ملل آزاده‌ در بهمن ۵۷ نظام و قوام یافت، از ابتدای حیات و خلقت امیدبخشش با ددمنشی و دشمنی جهان استکبار به سرکردگی آمریکای خونخوار و نوکری کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای مرتجع منطقه روبرو بوده است.

 

جنگ تحمیلی هشت ساله، ترور بیش از ۱۷ هزار شهید مظلوم و ایجاد فتنه‌های متعدد و برپایی جنگ ترکیبی، گواه و شاهدی بر رویکرد پلید دنیای استکبار در مقابله با امت انقلابی ایران اسلامی بوده و هست.

اقدام ننگین و غیرقانونی کراوات زده های پارلمان شیطانی اروپا در قرار دادن سبزپوشان شجاع، مومن و مخلص سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی در تضاد و تناقض با قواعد بین المللی و هویدای درماندگی و فرومایگی مدعیان دروغین حقوق بشر است.

اروپایی‌ها در حالی ناجوانمردانه پاسداران غیور را تروریست می‌دانند و می‌خوانند که خود در جنگ تحمیلی، با صادرات گازهای شیمیایی، تسلیحات جنگی و حمایت اطلاعاتی و سیاسی از رژیم بعث عراق، بیش از۲۴۰ هزار نفر از هموطنان عزیز ما را به شهادت رسانده‌اند.

 

این فکاه و طنز تاریخی است که نیروی نظامی و فرهنگی که در دل خود، با پرورش بزرگ مردانی همچون حاج قاسم و با ایثار، گروهک داعش را به دنیای نیستی و هلاکت کشانده و منطقه از شر این پلیدی پاک کرده است به عنوان سازمانی تروریستی قلمداد شده اما چشم بر جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی بسته شود.

 

بی‌گمان مصوبه پارلمان اروپا نه تنها خدشه‌ای بر سفیدی دل پاسداران وارد نمی‌کند بلکه نشان و آیه‌ای از سلامت نفس و درستی کردار و رفتار سپاه پاسداران و استواری در خط اسلام راستین است.

 

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان استان بوشهر، ضمن محکومیت شدید رفتار سیاسی شنیع و خلاف عرف پارلمان اروپا، بر پیشانی پاسداران مدافع حریم ملت، بوسه سپاس و قدردانی می‌سایم. رجا واثق دارم که نتیجه اقدامات راهبردی سپاه پاسداران، زمینه‌سازی برای قیام جهانی و عدالت گستر امام زمان(عج) است.

 

علی موحدی 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار