نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 ارديبهشت 1401 - 15:23

نوای جنوب::سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: ظرفیت تمام مراکز اقامتی در استان در تعطیلات عید فطر به‌طور ۱۰۰ درصد تکمیل شده است.

نوای جنوب:تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی در استان بوشهر

به‌گزارش«خلیج فارس» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، وحید جمالی بیان کرد: استان بوشهر در تعطیلات عید فطر نیز به‌مانند تعطیلات نوروز پذیرای هزاران مسافر از نقاط مختلف کشور است، که با توجه به استقبال خوب گردشگران، ظرفیت مراکز و تاسیسات اقامتی استان به طور ۱۰۰ درصد تکمیل شده است.

وی عنوان کرد: آب و هوای مطبوع این روز‌های استان در کنار جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، باعث شده است تا گردشگران در تعطیلات عید فطر بوشهر را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان گفت: با توجه به افزایش ورود مسافر به استان در قالب مسافرت با خودرو شخصی و همچنین ورود تور‌های گردشگری، تمامی هتل‌ها، بوتیک هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، بوم‌گردی‌ها و خانه‌های مبله دارای مجوز بوشهر به‌طور کامل در اختیار گردشگران قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، با هماهنگی گروه‌های نظارتی در معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری، بازدید‌های میدانی از تاسیسات اقامتی را به طور مستمر در دستور کار داریم.

جمالی به تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی در شهرستان گناوه نیز اشاره کرد و افزود: بندر گناوه به دلیل قابلیت تجاری بالایی که دارد همیشه یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور بوده و با توجه به استقبال خوب مسافران در تعطیلات عید فطر و پر شدن تخت‌های اقامتی در این بندر، مدارس نیز به ظرفیت‌های اقامتی این شهرستان اضافه شده است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار