نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 آبان 1400 - 11:45
راهی برای خانه دئار شدن مستاجرها:

نوای جنوب:این تعداد خانه فقط خانه های در اختیار مسکن و شهرسازی استان است و خانه های سایر ادارت تعداد بیشتری است که منابع بیشتری را حاصل خواهد کرد.





 

نوای جنوب:.تعداد 2500خانه سازمانی با قدمت بالای 30سال ساخت در استان بوشهر در حال مخروبه شدن ودر اختیار افراد است این در حالی است در حالی که استان و خزانه دولت به شدت نیاز به پول و اعتبار دارد و از سویی مشکل مسکن کماکان به عنوان یکی از مشکلات اساسی استان ما است ،می طلبد تا با یک تصمیم راه گشا و با فروش این خانه ها به مستاجرین فعلی با درصدی تخفیف هم به فرایند خانه دارشدن مستاجرین دولت کمک کرد و هم با پول چندصد میلیاردی آن خزانه را پر پول و به احداث مسکن برای سایر کارکنان در سایت های متمرکز اقدام نمود . منابع مالی حاصله مشکلات جاری دولت را در استان کاملا حل خواهد کرد .

مشروط به اینکه پول خانه های فروخته شده به خزانه استان برگردد و با نظر مدیران استان هزینه شود .ادامه روند فعلی باعث می شود این خانه ها مستهلک شده و از سوی دیگر افراد ساکن در انها نیز در اینده به انبوه افراد فاقد مسکن اواره بنگاه های املاک شوند .

این تعداد خانه فقط خانه های در اختیار مسکن و شهرسازی استان است و خانه های سایر ادارت تعداد بیشتری است که منابع بیشتری را حاصل خواهد کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مسکن

نظرات کاربران
با سلام ممنون از گزارش عالی که ارائه دادید .لازم است به اطلاع شما و خوانندگان گرامی برسانم که سالهاست اداره کل مسکن و شهرسازی با توجه به الزام به فروش خانه های سازمانی در اختیار به افراد ساکن و دارای شرایط ،امتنا کرده و قانون را رعایت ننموده جا دارد مسئولین عالی استان پیگیر این مسئله بشوند تا افراد مستحق به حق قانونی خود برسند
بسیار پیشنهاد عاقلانه ای است
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار