نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 مهر 1402 - 20:05

نوای جنوب: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۲۰۰ واحد مسکن رایگان برای محرومان استان بوشهر احداث می‌شود.

نوای جنوب: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۲۰۰ واحد مسکن رایگان برای محرومان استان بوشهر احداث می‌شود.

علیرضا مقدم در نشست هیئت امنای انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر اظهار داشت: برای سال جاری احداث ۲۰۰ واحد مسکن محرومین به صورت کاملاً رایگان در سطح استان پیش‌بینی کرده‌ایم و به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: محرومین فاقد مسکن با همکاری خیرین، گروه‌های جهادی و بنیاد مسکن شناسایی شده‌اند و رایزینی‌های لازم جهت تأمین مسکن به صورت رایگان برای این دسته از افراد صورت گرفته است.

مقدم تاکید کرد: جلسات خوبی با شرکت ملی نفت ایران داشتیم و با رایزنی‌هایی که صورت گرفت موفق شدیم در دور دوم سفر ریاست جمهور به استان، پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان بلاعوض به ازای هر واحد مسکونی از سوی شرکت ملی نفت ایران جهت تأمین مسکن محرومین فاقد مسکن را به صورت یک مصوبه آورده شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: عمران و آبادی در روستاها ایجاد شده، اما مردم از داشتن سرپناه ایمن محرومند که باید در این زمینه تلاش‌های مؤثری صورت گیرد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر نیز گفت: این انجمن هم‌اکنون ۱۵۴ واحد مسکونی در قالب ۶ پروژه در سطح استان در حال اجرا دارد که به صورت میانگین دارای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی هستند.

 

علی یزدان‌شناس اضافه کرد: این طرح‌ها شامل فاز اول در شهر کنگان ۳۰ واحد، فاز دوم در شهر کنگان ۳۰ واحد، ۲۴ واحد در شهر برازجان، ۱۸ واحد در شهر گناوه، ۱۲ واحد در شهر دیلم، ۴۰ واحد در شهر عالی‌شهر است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مسکن

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار