نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 فروردين 1400 - 22:06

نوای جنوب:ماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته این رفتار متناقض به اینجا ختم نمی‌شود و همان‌هایی که می‌گویند رئیس‌جمهور هیچ اختیاراتی ندارد امروز به دنبال طراحی نحوه حضورشان در انتخابات هستند.





نوای جنوب:ابراهیم رضایی در گفتگو با خبرنگار ما  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص ادعای برخی افراد و جریان‌ها نسبت به بی‌اختیار بودن رئیس‌جمهور، اظهار داشت: یک رفتار متناقض در جریان اصلاحات و دولت فعلی وجود دارد و این است که در زمان انتخابات وعده صد روزه می‌دادند اما امروز که به واسطه ناکارآمدی محل سوال و اعتراض مردم قرار گرفته‌اند، به زبان ساده به دنبال انداختن توپ ناکارآمدی خود به زمین نظام و رهبری هستند.

وی تاکید کرد: رئیس‌جمهور در حوزه سیاستگذاری، نظارت و اجرا قدرت بالایی دارد و اگر بخواهد می‌تواند یک حرکت فوق العاده را پایه‌گذاری کند و در صورت ناکارآمدی یا حرکت اشتباه مانند شرایط فعلی می‌تواند کل سیستم را نیز با چالش مواجه کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته این رفتار متناقض به اینجا ختم نمی‌شود و همان‌هایی که می‌گویند رئیس‌جمهور هیچ اختیاراتی ندارد امروز به دنبال طراحی نحوه حضورشان در انتخابات هستند.

وی ادامه داد: سوال ما از این افراد این است که اگر واقعاً معتقد به این هستند که رئیس‌جمهور اختیار ندارد، پس چرا هر روز جلسات و گعده‌های انتخاباتی برگزار می‌کنند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، کسانی باید پا به عرصه انتخابات بگذارند که واقعاً معتقد باشند که می‌توانند در شرایط فعلی و با امکانات موجود یک حرکت برای شکل‌گیری ایران قوی و کارآمد انجام دهند و در غیر این صورت کسی که معتقد است رئیس‌جمهور در ساختار فعلی کاره‌ای نیست، حضورش در انتخابات نیز خلاف عقلانیت است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار