نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 آبان 1399 - 23:11

نوای جنوب: با حضور مجموعه مدیریتی شهر  آئین تکریم، تجلیل و تقدیر از ریاست و اعضای شورای حل اختلاف شهر وحدتیه برگزار گردید.



 با حضور مجموعه مدیریتی شهر  آئین تکریم، تجلیل و تقدیر از ریاست و اعضای شورای حل اختلاف شهر وحدتیه برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این آئین که روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه ودرمحل دفتر شورای حل اختلاف شهر وحدتیه برگزار گردید، آقایان مهندس حسین عباسی شهردار، مهدی فاطمی عضو و ریاست کمیسیون فرهنگی ورزشی و جوانان شورای اسلامی، سرکار خانم کاووسی مشاور امور بانوان شهردار وحدتیه و اعضای شورای حل اختلاف شهر وحدتیه حضور داشتند.

 دراین آئین که به مناسبت نکوداشت سالروز تاسیس،بنیان گذاری و راه اندازی شوراهای حل اختلاف درسطح کشور برگزار گردید، مهندس عباسی شهردار وحدتیه طی سخنانی ضمن تبریک این روز تصریح  نمود: تلاش خالصانه و صادقانه ریاست و اعضای تلاشگر شورای حل اختلاف شهر وحدتیه در طول سال های متمادی متجلی خصلت وظیفه شناسی و پژواک تعهد آنان است.

 شهردار وحدتیه با اشاره به آیه شریفه *انما المومنون اخوه فاصلحوا بین اخویکم* ادامه داد: مفتخریم که امروز با همت و زحمات شما،این شورا به اصلی ترین و مهمترین وظیفه اش که ترویج و نهادینه نمودن فرهنگ صلح و سازش، مودت و دوستی، کمک به رویش بارقه امید و خودباوری در میان جامعه است دست یافته است.

 در پایان از جانب مجموعه خدوم شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه  به پاس خدمات و نکوداشت زحمات ارزشمند ریاست، اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف شهر، در توسعه فرهنگ غنی تکریم شهروندان و همکاری و همیاری با آنان در زمینه حل و فصل پرونده های قضایی، ترویج فرهنگ صلح و سازش و همزیستی آنان درکنار همدیگر، لوح سپاس و تقدیر نامه هایی به همراه هدایایی به شرح اسامی ذیل به آنان تقدیم گردید:

🔶🔹 *جناب آقای حاج سید حسین مزارعی - ریاست محترم شورای حل اختلاف شهر وحدتیه*

🔶🔹 *جناب آقای محمد اسماعیل انصاری پور-  عضو محترم شورای حل اختلاف شهر وحدتیه*

🔶🔹 *جناب آقای احمد اسماعیلی- عضو محترم شورای حل اختلاف شهر وحدتیه*

🔶🔹 *جناب آقای ساسان اسماعیلی - مسئول محترم ابلاغیات شورای حل اختلاف شهر وحدتیه*

🔶🔹 *سرکار خانم صغری دامن پژوه - مسئول محترم دبیرخانه شورای حل اختلاف شهر وحدتیه*

🔶🔹 *سرکار خانم کبری زیراهیانی - مسئول محترم اجرای احکام شورای حل اختلاف شهر وحدتیه*













کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار