نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 مرداد 1399 - 07:40

نوای جنوب:  غلامرضا ناطقی پور در آیین اختتامیه پویش مجازی غدیر در مسجد الزهرا(س) با تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه ها و پویش هایی موجب آشنایی نوجوانان با اسناد اسلامی می شود.

نوای جنوب::  غلامرضا ناطقی پور در آیین اختتامیه پویش مجازی غدیر در مسجد الزهرا(س) با تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه ها و پویش هایی موجب آشنایی نوجوانان با اسناد اسلامی می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر با تقدیر از برگزارکنندگان و حامیان این پویش، افزود: برای استوار ماندن یک فرهنگ از کودکان و فرزندان استفاده و آنها را برای آموختن و درک فعالیت های فرهنگی و دینی تشویق کنیم.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری شهرستان دیر در استان و کشور پیشتاز هستند، عنوان کرد: اگر سنگر مساجد و کودکان و نوجوانان  را رها کنیم مانند این است که یک جامعه را رها کرده ایم.

ناطقی پور با تقدیر از تمامی ارگان هایی که با این پویش همکاری داشته اند، گفت: جامعه بیشتر از این کانون های فرهنگی هنری مساجد را دریابند و ارتباط برقرار کنند.

وی تاکید کرد: حلقه های صالحین در سال های اخیر موجب پیوند بیشتر  نوجوانان و مسجد شده است.

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دیر گفت: پویش مجازی غدیر در سه رشته رنگ آمیزی،  کتاب خوانی و خوانش احادیث امیرالمومنین (ع) با حضور ۲۰۵ شرکت کننده در دهه امامت و ولایت برگزار شد.

غلامرضا شعرانی افزود: در این پویش به قید قرعه به ۲۷ نفر کارت هدیه اهدا شد.























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار