نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 بهمن 1398 - 14:22

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، نشست کمیته پدافند غیر عامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر با حضور مدیر کل بحران و پدافند غیرعامل شرکت توانیربرگزار گردید.

نوای جنوب:

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق در این رابطه اظهار داشت: با توجه به ضرورت حفظ آمادگی کامل جهت مقابله با هرگونه شرایط غیر عادی لازم است  دیزل ژنراتور دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان سرویس و آماده در مدار قرار گرفتن باشند. 

اردشیر مذکوری بیان کرد: در ارتباط با تمهیدات سایبری در زمینه تامین انرژی برق ضمن حفظ آمادگی کارکنان فناوری اطلاعات و دیسپاچینگ برای شرایط بحرانی بایستی پیش بینی  لازم با حضور کارشناسان مربوطه صورت پذیرد.

وی ادامه داد: برای اجرا طرح فهام و کنتورهای هوشمند و همچنین قبض سبز راهکارهای مورد نیاز در نشست کمیته پدافند غیر عامل شرکت برق ارائه شد.

وی افزود: در ارتباط با مراقبت‌های ویژه از مرکز دیسپاچینگ نیز مقرر شد ساز و کارهای لازم پیش بینی‌شود. 

 مدیر کل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت توانیر نیز گفت: در ارتباط با استفاده از دیزل ژنراتورهای اضطراری برق در شرایط بحرانی ساز و کار لازم برای استفاده از این منبع تامین انرژی انجام شده است.

علیرضا خیامی : در ارتباط با زیرساخت های موردنیاز ارائه خدمات راه دور به مشترکان  و لزوم تقویت و کنترل ایمنی بسترهای خدمات رسانی در این حوزه مطالبی بیان نمودند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار