نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 فروردين 1403 - 07:16

نوای جنوب:بخشدار شبانکاره به مناسبت حلول ماه شوال و عيد سعيد فطر، با صدور پيامي اين عيد بزرگ را تبريک و تهنيت گفت. متن پیام به این شرح است:





نوای جنوب:بخشدار شبانکاره به مناسبت حلول ماه شوال و عيد سعيد فطر، با صدور پيامي اين عيد بزرگ را تبريک و تهنيت گفت. متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ‌

 

ماه پر خیر و برکت و با فضیلت رمضان فرصتی بی بدیل برای خودسازی، تزکیه نفس و زدودن زنگارها برای نزدیکی هرچه بیشتر به معبود بی همتا است.

 

خداوند عزوجل را شاکریم که بار دیگر در سایه عنایاتش و در پرتو برکات و فیوضات این ماه عزیز، فرصت نیایش و عبادت را نصیبمان فرمود تا با ذکر دعای خالصانه، قلب و جانمان را از زنگار زشتی ها و آلودگی‏ های دنیوی بزداییم و با ضمیری آراسته و پاک و قلبی مملو از شعف، این عید سعید را جشن بگیریم و نماز شکرش را در کنار هم به جای آوریم.

به‌ راستی که عید سعید فطر، جشن رستگاری بندگان مخلص خدا و تولدی دوباره برای آنهایی است که در این ماه مبارک، اخلاص و ایمان را جایگزین هوای نفس خود کردند.

 

اینجانب حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، نماد برجسته رهایی از قیود مادی و عروج در فضای رحمت و آرامش الهی را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و همه مسلمین جهان به ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور بخش شبانکاره تبریک عرض نموده، از خداوند متعال، رستگاری، عزت، کرامت، سلامتی و موفقیت همگان را مسئلت می‌نمایم.

ابراهیم حسینی 

بخشدار شبانکاره



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار