نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 فروردين 1403 - 10:52
روز جمعه:

نوای جنوب:همزمان با روز جهانی قدس صبح امروز مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهر با حضور در راهپیمایی این روز حماسه دیگری رقم زدند.

نوای جنوب:همزمان با روز جهانی قدس صبح امروز مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهر با حضور در راهپیمایی این روز حماسه دیگری رقم زدند.

همه اقشار مردم در سنین مختلف اعم از زن، مرد، نوجوان، جوان، پیر و میانسال به میدان آمدند و ضمن حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه، جنایات اسرائیل و آمریکا را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس بوشهر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، استاندار، خانواده معظم شهدا، دانشجویان، دانش‌آموزان نیروهای مسلح مستقر در بوشهر و اقشار مختلف مردم برگزار شد با فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

راهپیمایان بوشهری که این مراسم از مسجد توحید بوشهر آغاز کرده‌اند پس از طی مسیر و گذر از خیابان‌های منتهی به مصلا جمعه در این مکان تجمع کردند.

بوشهری‌ها در راهپیمایی روز جهانی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر  اسرائیل، حمام خون به پا شد - فلسطین کربلا شد، اسرائیل بی‌ریشه  - غزه تسلیم نمی‌شه، روز رهایی قدس روز بزرگ اسلام است - پایان ظلم و زور اسرائیل خون آشام، آمریکا و صهیونیست مرگ بر نیرنگتان - خون شهیدان مظلوم می‌چکد از چنگتان حماسه دیگری در حمایت از ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین و ابراز انزجار از اسرائیل غاصب به ثبت رساندند.

















































































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار