نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 فروردين 1403 - 09:41
در پیامی

نوای جنوب: احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:





نوای جنوب: احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ۱۲ فروردین یک روز مهم و سرنوشت ساز در تاریخ نظام اسلامی است و قاطبه مردم با رای آری به جمهوری اسلامی ایران، بیعت خود را با امام راحل و انقلاب اسلامی ایران، تجدید کردند.

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امام‌راحل در کمتر از ۲ ماه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، نظام جمهوری اسلامی را به رای ملت گذاشت و ملت مومن و انقلابی ایران نیز قاطعانه و با رای ۹۸.۲ درصدی خود، پایه های این نظام را مستحکم تر و قوی تر کردند.

 

محمدی زاده تصریح کرد: در طول بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از ۴۰ انتخابات در کشور برگزار شده و این نشان دهنده مردمی بودن انقلاب و نظام بوده که در دنیا بی نظیر است.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امسال با تدبیر معظم له، به نام " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده که از نخستین روزهای سال برای تحقق عینی و عملی شعار سال، برنامه ریزی کرده ایم و به فضل الهی شاهد تحقق کامل شعار سال باشیم.

 

استاندار بوشهر با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: باید در راستای حفظ دستاوردهای نظام مقدس اسلامی از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار