نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 اسفند 1402 - 12:51

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آب پخش، بمناسبت ۱۵ اسفندماه که به عنوان روز آب پخش نامگذاری شده است برنامه هایی اجرا و این مناسبت گرامی داشته شد.

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آب پخش، بمناسبت ۱۵ اسفندماه که به عنوان روز آب پخش نامگذاری شده است برنامه هایی اجرا و این مناسبت گرامی داشته شد.

 

مهندس محمد جامعی شهردار آب پخش ضمن تبریک ۱۵ اسفند ماه ، روز آب پخش  اظهار داشت: این روز فرصتی ارزشمند برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر شهر آب پخش است.

 

مهندس جامعی به تشریح برنامه های خاص این روز پرداخت و ابراز داشت:برنامه های خود را با دیدار از خانواده معظم شهدای شهر آغاز کردیم و سپس با حضور در پارک بزرگ خضرا مراسم درختکاری را با شرکت دانش آموزان و مسئولان انجام دادیم و پایان بخش برنامه های ما نیز برگزاری  ویژه برنامه جشن بزرگ روز آب پخش بود که با هنرمندی هنرمندان شهر و استقبال باشکوه شهروندان عزیز انجام شد.

مهندس جامعی بیان داشت: خوش بختانه آب پخش به واسطه وجود نخلستان های انبوه و نهرهای روان آب و طبیعت بکر و زیبا به یکی از برترین نقاط توریستی استان و حتی کشور تبدیل شده تا جائیکه به نگین سبز استان بوشهر شهرت یافته و از سوی وزارت میراث فرهنگی به عنوان شهر ملی حصیربافی ایران ثبت شده لذا می بایست با تلاش و برنامه ریزی زمینه رشد و توسعه پایدار شهر را فراهم کنیم و به شهر جهانی حصیربافی تبدیل شویم و این مهم نیازمند ایجاد زیرساخت های لازم است که ما در مدیریت شهری تلاش می کنیم و همچنین همت بلند مردم هنرمند و هنرپرور جهت تحقق این هدف لازم است.

مهندس جامعی با بیان اینکه چندین پروژه عمرانی در سطح شهر فعال است ابراز داشت:در حوزه عمران شهری نیز در سالیان گذشته با تلاش شهرداران و شوراهای اسلامی کارهای خوبی صورت گرفته که جا دارد از همه این عزیزان تشکر نمایم ولی معتقدم شهر آب پخش با دارا بودن ظرفیت های فراوان می تواند پیشرفت بیشتری داشته باشد که انشالله با برنامه هایی که داریم با همراهی مردم خوب شهر تلاش می کنیم بهترین اتفاقات برای آبادانی بیشتر شهر رقم بخورد.




































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری ابپخش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار