نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 شهريور 1401 - 06:46

نوای جنوب:شهردار آب پخش از آغاز عملیات اجرایی پارک محله ای خیابان حاج سید حسین موسوی شهر آب پخش بمناسبت هفته دولت خبر داد.

نوای جنوب:شهردار آب پخش از آغاز عملیات اجرایی پارک محله ای خیابان حاج سید حسین موسوی شهر آب پخش بمناسبت هفته دولت خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آب پخش؛ مهندس افشین خجسته پور با اعلام این خبر اظهار داشت:ایجاد پارک های محله ای در سطح شهر از اقداماتی است که نشاط عمومی را به همراه دارد.

مهندس خجسته پور افزود: عملیات اجرایی پارک محله ای خیابان مرحوم حاج سید حسین موسوی بمناسبت هفته دولت آغاز شده و انشالله تلاش می کنیم در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

شهردار آب پخش بیان داشت:این پارک محله ای به مساحت ۵۰۰ متر مربع است و شامل جدول کشی،محوطه سازی و غیره می شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر آب پخش نیز در این رابطه ابراز داشت:ایجاد فضاهای سبز و پارک های محله ای از ضروریات یک شهر است که باعث تزریق روحیه نشاط و امیدواری در شهروندان می شود.

مهندس بهزاد بویری افزود: مطالعات نشان می دهد ایجاد فضای سبز و پارک می‌تواند به آرامش، جوان‌سازی، ایجاد محیطی برای ورزش، گذران وقت و البته کاهش خشونت در اجتماع کمک کند.

مهندس بویری خاطرنشان کرد:به جرات می توان گفت از میان خدمات و تسهیلات گوناگون شهری، فضاهای سبز شهری و پارک‌ها به دلیل اهمیت تفریحی  و دارا بودن نقشی مهم که در حفظ  محیط‌زیست شهری دارند، ارزشمند هستند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر آب پخش گفت:اقدام شهردار محترم و مجموعه شهرداری در اجرای این طرح قابل تحسین است و ما در شورای شهر نیز بر توسعه فضای سبز و ایجاد پارک های محله ای تاکید داریم.










 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری ابپخش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار