نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 دي 1402 - 21:33

نوای جنوب:بخشدار شبانکاره در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در انفجار تروریستی در مراسم گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان را تسلیت گفت.





نوای جنوب:بخشدار شبانکاره در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در انفجار تروریستی در مراسم گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان را تسلیت گفت.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران / ۱۶۹)

خبر حادثه تلخ شهادت جمعی از هموطنانمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های متوحش، موجب ناراحتی همه مردم ایران و انسان های آزاده جهان شد و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان به این خاک، آرمان‌های انقلاب و ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان ساخت.

این جنایت بار دیگر اوج وحشی‌گری و کینه‌ورزی و خصومت دشمنان نسبت به سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و هراس از مکتب به جا مانده از این بزرگمرد میدان مبارزه و مقاومت را نشان داد، اما کور خوانده اند چرا که ملت با بصیرت و شهید پرور ایران بارها ثابت کرده اند با ریخته شدن خون عزیزانشان متحد تر و یکپارچه تر از قبل بر آرمان‌های والای خود ایستادگی کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته اند.

 

اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی برای مجروحان این حادثه تروریستی، به همه مردم ایران خصوصاً خانواده‌های این شهدای عزیز تسلیت عرض می کنم و صبر و شکیبایی را برای آنان و علوّ درجات را برای شهیدان مسألت می‌نمایم.

ابراهیم حسینی

بخشدار شبانکاره



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار