نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 آذر 1402 - 14:20

نوای جنوب:محمد نوازی پس از پایان دربی پرحاشیه ۱۰۲ اظهار داشت: ناراحت هستیم فقط به خاطر اینکه بازی را نبردیم. از لحاظ فنی، دوندگی و تاکتیکی سر بودیم. روی یک اشتباه گل اول را دریافت کردیم، اما می‌توانستیم برنده بازی باشیم و فقط ناراحتی ما همین است.

نوای جنوب:محمد نوازی پس از پایان دربی پرحاشیه ۱۰۲ اظهار داشت: ناراحت هستیم فقط به خاطر اینکه بازی را نبردیم. از لحاظ فنی، دوندگی و تاکتیکی سر بودیم. روی یک اشتباه گل اول را دریافت کردیم، اما می‌توانستیم برنده بازی باشیم و فقط ناراحتی ما همین است.محمد نوازی پس از پایان دربی پرحاشیه ۱۰۲ اظهار داشت: ناراحت هستیم فقط به خاطر اینکه بازی را نبردیم. از لحاظ فنی، دوندگی و تاکتیکی سر بودیم. روی یک اشتباه گل اول را دریافت کردیم، اما می‌توانستیم برنده بازی باشیم و فقط ناراحتی ما همین است.

وی تصریح کرد: به کسانی که مصاحبه می‌کنند VAR نباشد باید بگویم که اگر بود این جای جدول نبودید. نبود VAR باعث شد خیلی از تیم‌ها در این گونه بازی‌ها امتیاز بگیرند و بالای جدول باشند.

مربی استقلال در خصوص صحبت‌های پرسپولیسی‌ها و اینکه اعتقاد دارند استقلال به لطف VAR به تساوی رسید، گفت: باید دو پنالتی دیگر برای ما گرفته می‌شد. دنیای فوتبال همین است و همه جای دنیا از VAR استفاده می‌کنند، اما تیم‌هایی که به ضررشان است دوست ندارند VAR باشد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
نوازی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار