نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 آذر 1402 - 06:52

نوای جنوب:باشگاه استقلال بر اساس آنچه دور زدن قانون سقف بودجه در پرونده لئاندرو پریرا دانسته شده، از پرسپولیس شکایت کرده است.

نوای جنوب:باشگاه استقلال بر اساس آنچه دور زدن قانون سقف بودجه در پرونده لئاندرو پریرا دانسته شده، از پرسپولیس شکایت کرده است.

 سال گذشته بود پرسپولیس با لئاندرو پریرا برزیلی به عنوان مهاجم قرارداد امضا کرد که البته این مهاجم برزیلی نتوانست انتظارات یحیی گل‌محمدی را برآورده کند و در نهایت با توافق دو طرفه از پرسپولیس جدا شد.

قرارداد این مهاجم برزیلی با باشگاه پرسپولیس یک سال و نیمه بوده و در ابتدای فصل جاری قرارداد باشگاه پرسپولیس با پریرا فسخ شده است. باشگاه پرسپولیس آن زمان اعلام کرد که قرارداد پریرا با توافق با او فسخ شده و این بازیکن پذیرفته که از حقوق سال دوم صرف نظر کرده و فقط باقی مانده حقوق سال قبل را که ۱۴۳ هزار دلار بود، دریافت کند.

در ادامه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه لئاندرو پریرا برزیلی بابت دریافت مطالبات توافق شده در فسخ دو جانبه از باشگاه پرسپولیس، در فیفا علیه این باشگاه شکایت کرده است. اینطور به نظر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس مطالبات پریرا را به موقع پرداخت نکرده تا با شکایت این بازیکن به فیفا، طلب او از محل درآمدهای پرسپولیس در فیفا پرداخت شود.

 

اینک باشگاه استقلال بر اساس آنچه دور زدن سقف بودجه توسط پرسپولیس دانسته شده، از این باشگاه شکایت کرده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
استقلال

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار