نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 آبان 1402 - 09:30

نوای جنوب:با صرف 70 میلیارد تومان پول می‌توانید در یکی از شهرک‌های لوکس شمال یک ویلای مدرن با امکانات همه‌چیز تمام بخرید. معماری این مناطق به سبک کاملا اروپایی و آمریکایی است و در مجاورت جنگل و دریا با چشم‌اندازی بی‌نظیر قرار دارند.  عجیب اینکه قیمت ملک در لوکس ترین شهرک های ویلایی شمال چنان نجومی است که خرید آن از خرید یک آپارتمان لوکس در آمریکا نیز گران‌‌تر در می‌آید.

نوای جنوب:با صرف 70 میلیارد تومان پول می‌توانید در یکی از شهرک‌های لوکس شمال یک ویلای مدرن با امکانات همه‌چیز تمام بخرید. معماری این مناطق به سبک کاملا اروپایی و آمریکایی است و در مجاورت جنگل و دریا با چشم‌اندازی بی‌نظیر قرار دارند.  عجیب اینکه قیمت ملک در لوکس ترین شهرک های ویلایی شمال چنان نجومی است که خرید آن از خرید یک آپارتمان لوکس در آمریکا نیز گران‌‌تر در می‌آ

ـ شهرک پامچالان

قیمت ویلا در این شهرک از 30 میلیارد تومان شروع می‌شود. پامچالان در مجاورت ساحل زیبای خزر و جنگل‌های بی‌نظیر آن قرار گرفته و امنیت بسیار بالایی نیز دارد. شهرک پامچالان به دلیل نوع معماری خانه‌ها و سبک فضای سبز اطراف ویلاها به سوئیس ایران نیز معروف است. از دیگر ویژگی‌های این شهرک می‌توان به نگهبانی شبانه‌روزی و خیابان های سنگ‌فرش زیبا و همیشه تمیز آن اشاره کرد.

شهرک-پامچالان-کاماپرس

ـ شهرک امیردشت

قیمت ویلا در این شهرک از 75 میلیارد تومان تا 180 میلیارد تومان است! این شهرک به ویلاهای لاکچری و کاخ‌های لوکس خود معروف است. صاحبان این ویلاها اکثرا افراد مشهور و سیاسی هستند. امنیت این شهرک بسیار بالا بوده و نگهبانی 24 ساعته و دوربین‌های مداربسته دارد. علاوه بر این پلاک‌خان دارند که بر طبق آن افراد غریبه را به کل به این شهرک راه نمی‌دهند و تنها افرادی که پلاک آن‌ها ثبت شده اجازه ورود دارند.

شهرک-امیردشت-کاماپرس

3ـ شهرک دریاکنار

دریاکنار از شهرک‌های لوکس استان مازندران است و قیمت ویلاهای آن از 37 میلیارد تومان شروع می‌شود. زیبایی این شهرک شهرتی در حد خاورمیانه دارد و از شمال به ساحل دریای‌خزر و از جنوب به جنگل و رشته‌کوه البرز می‌رسد. این شهرک یک درب وردی برای مالکان و یک درب هم برای عبور و مرور مهمانان دارد. کادر نگهبانی 24 ساعته در 4 شیفت در ورودی‌های این شهرک و کانکس‌های نگهبانی مستقر در تمام خیابان‌ها امنیت این منطقه را تأمین می‌کنند.

شهرک-دریاکنار-کاماپرس

4ـ شهرک خزرشهر

قیمت ویلا در این شهرک از 32 میلیارد تا 90 میلیارد متغیر است. خزرشهر دارای دو بخش شمالی و جنوبی است که توسط جاده هراز از هم جدا شده‌اند. بخش شمالی این شهرک به دلیل نزدیکی به ساحل دریای خزر و امکانات تفریحی متنوع‌تر از بخش جنوبی گران‌تر است. آرامش و امنیت خیابان‌های این منطقه و تمیزی معابر و خیابان‌های آن به دلیل نگهبانی و کنترل بر رفت‌و آمد افراد است. ورود به این منطقه تنها برای مالکین و افرادی که کارد تردد تهیه کرده‌اند امکان پذیر است.

 

شهرک-خزرشهر-کاماپرس



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شمال

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار