نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 مهر 1402 - 12:15

نوای جنوب:تعمیرات اضطراری واحدهای شیرین سازی و بازیابی اتان با تلاش خستگی ناپذیر مدیران، روسا، سرپرستان و سایر همکاران دست اندرکار با موفقیت کامل در روز دوشنبه مورخه 1402/07/24 به اتمام رسید.

نوای جنوب:تعمیرات اضطراری واحدهای شیرین سازی و بازیابی اتان با تلاش خستگی ناپذیر مدیران، روسا، سرپرستان و سایر همکاران دست اندرکار با موفقیت کامل در روز دوشنبه مورخه 1402/07/24 به اتمام رسید.گزارش تکمیلی:

 

با توجه به اعلام قطع گاز خط ششم سراسری از سوی شرکت گاز عسلویه به منظور تعمیرات خطوط در بازه زمانی 22 لغایت 25 مهرماه سال جاری، برنامه ریزی جهت انجام تعمیرات اضطراری برای واحدهای شیرین سازی مجتمع پتروشیمی بوشهر در دوره زمانی در دستور کار قرار گرفت. پس از برگزاری جلسات متعدد مدیریتی، تعمیراتی و عملیاتی، برنامه ریزی دقیقی در خصوص انجام تصمیمات متخذه  صورت پذیرفت.

 

در این راستا یکی از مهمترین تصمیمات و دستاوردها، اجرای طرح TSR 019  می باشد که کاهش میزان فلرینگ به مقدار بیست تن گاز طبیعی در ماه ، صرفه جویی ارزی و کاهش آلودگی محیط زیست را در بر خواهد داشت. از سوی دیگر با تعویض پایلوت های تیپ فلر اسیدی ((LP FALRE که با هدف حفظ پایداری شعله فلر و جلوگیری از انتشار گازهای اسیدی انجام پذیرفت، خطرات جانی و آلودگی های زیست محیطی را به حداقل و شرایط ایمن سایت را ارتقاء خواهد داد.

 

بدین ترتیب پتروشیمی بوشهر، همچنان استوار و مصمم به عنوان دوستداران طبیعت  و در مسیر رسیدن به صنعت سبز گام بر می دارد.




کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار