نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 مهر 1402 - 12:59

نوای جنوب:ایمانیه استاندار فارس در جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور گفت: دو هزار میلیارد تومان اعتبار به اجرای خط ریلی شیراز _بوشهر تخصص یافت.

نوای جنوب:ایمانیه استاندار فارس در جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور گفت: دو هزار میلیارد تومان اعتبار به اجرای خط ریلی شیراز _بوشهر تخصص یافت.استاندار فارس با اشاره به طرح‌های عمرانی، فرهنگی ، بهداشت و درمان که در جریان سفر دوم رییس جمهور به فارس افتتاح و عملیات اجرایی برخی نیز آغاز شد گفت: ۸۵ درصد از مصوبات سفر اول رییس جمهور به فارس محقق شده است.

وی گفت:راه آهن سیستان بلوچستان که از کرمان عبور می‌کند قرار است وارد استان فارس و از فارس به خوزستان منتهی شود که این کار نیاز به تخصیص بودجه دارد.

دکترایمانیه اجرای خط سوم انتقال آب از سد تنگ سرخ کهگیلویه و بویراحمد به شیراز به طول ۱۴۰ کیلومتر، تعمیر خط اول انتقال آب سددرودزن به شیراز با چهل سال قدمت و افزودن واگن به قطار شیراز مشهد را ازجمله طرح‌های فارس عنوان کرد که نیاز به اعتبار دارد که در  این سفر تصمیماتی در این خصوص گرفته می‌شود.

استاندار فارس اظهار داشت:آبرسانی به ۴۷۰ روستای فارس بیش از ۷۰ پیشرفت فیزیکی دارد که تا ۳۰ ماه آینده به اتمام می‌رسد.
وی با بیان اینکه طرح انتقال آب از خلیج فارس در حال اجرا است گفت:خط انتقال آب از سیرجان استان کرمان هم برای صنایع شهرستان‌های نیریز و بختگان در حال اجرا است.

دکتر ایمانیه ادامه داد: سد‌های نرگسی، هایقر و چشمه عاشق هم برای تامین آب فارس در آینده آبگیری خواهند شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
راه اهن

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار