نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 شهريور 1402 - 23:41

نوای جنوب:شهردار برازجان در خصوص برپایی باشکوه پیاده روی ولایت گفت: امسال نیز با آمادگی و توان کامل به استقبال پیاده روی ولایت می رویم.

نوای جنوب:شهردار برازجان در خصوص برپایی باشکوه پیاده روی ولایت گفت: امسال نیز با آمادگی و توان کامل به استقبال پیاده روی ولایت می رویم.

 

مرتضی قدوسی ۱۹ شهریور ماه، در جلسه برنامه ریزی پیاده روی ولایت که با حضور معاون خدمات شهری و اجرائی و مدیران مربوطه شهرداری برگزار شده بود، با بیان اینکه عشق به آرمان های دینی و امام رضا (ع) باعث شده که با نیت خالصانه تر و توان و انگیزه مضاعف نسبت به سال های گذشته در هر چه با شکوه تر برگزار شدن این پیاده روی تلاش کنیم، تاکید کرد: با توجه به بالا بودن دمای هوا، سهولت در عبور و مرور زائران را در اولویت قرار دادیم. در این خصوص برای برگشت زوار، تمامی امکانات حمل و نقل آماده و اتوبوس ها نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است و زائرین محترم برای برگشت با هیچ گونه مشکلی در حوزه حمل و نقل مواجه نخواهند بود.

 

قدوسی از آمادگی تمامی نیروهای سازمان آتش نشانی خبر داد و در این خصوص بیان کرد: تمامی نیروهای ایستگاه های آتش‌نشانی در حالت آماده باش کامل هستند. این نیروها در نقاط مد نظر (جهت گشت‌زنی طول مسیر) مستقر و به مردم خدمات‌رسانی خواهند کرد.

 

وی بر نظافت و پاکیزه سازی طول مسیر پیاده روی تاکید کرد و ادامه داد: با بکارگیری حدودا تمامی نیروهای کارگری و دستگاه ماشین آلات رُفت و روب و جمع آوری پسماند، استقرار مخزن های زباله قبل، حین و پس از مراسم صورت می گیرد.

 

شهردار برازجان ادامه داد: ایستگاه فرهنگی نیز برای خدمت رسانی به زائرین پیاده روی ولایت توسط شهرداری برازجان برپا خواهد شد.

 

قدوسی با تاکید به هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم، اظهار کرد: سال گذشته به دلیل فعالیت و همکاری خوب همه دستگاه های اجرایی و مجموعه مدیریت شهری، شاهد رضایت همگان بویژه مردم بودیم، امسال نیز انتظار می رود با تلاش و پشتکار تمامی نیروهای این مجموعه شاهد رضایت مردم شریف، مسئولین استانی و شهرستانی از شهرداری برازجان باشیم.

 

وی از تشکیل کمیته های مختلف برای خدمات رسانی به زوار خبر داد و در این خصوص اظهار کرد: در جلسه امروز کمیته هایی از جمله

-کمیته حمل و نقل

-کمیته خدمات شهری

-کمیته فرهنگی

-کمیته ایمنی و تاسیسات

-کمیته اطلاع رسانی

-کمیته مالی و پشتیبانی

برای خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به زائران گرامی تشکیل شده است.



























کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار