نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 شهريور 1402 - 17:20

نوای جنوب:فریزین چیزی بیشتر از رنگ زیبایش دارد. این اسب یال و دم بلند و ضخیم و اغلب ظاهری موج دار دارد. در قسمت پایین ساق پاها نیز موهای بلندی دارد که به عنوان «پر» شناخته می شود.

نوای جنوب:فریزین چیزی بیشتر از رنگ زیبایش دارد. این اسب یال و دم بلند و ضخیم و اغلب ظاهری موج دار دارد. در قسمت پایین ساق پاها نیز موهای بلندی دارد که به عنوان «پر» شناخته می شود.فریزین، نام اسبی است که لقب زیباترین اسب جهان را گرفته است. این اسب نام خود را از محل پیدایش خود، فریسلاند در هلند گرفته است. این اسب ها معمولاً کاملاً سیاه هستند، اگرچه برخی از آنها یک ستاره کوچک سفید روی پیشانی خود دارند.

« فریزین »، زیباترین اسب دنیا (+عکس)

رنگ سیاه این حیوان زیبا، به تنهایی او را به حیوانی چشمگیر تبدیل می کند، اما یک فریزین چیزی بیشتر از رنگ زیبایش دارد. یال و دم آنها بلند و ضخیم است و اغلب ظاهری موج دار دارد. در قسمت پایین ساق پاها نیز موهای بلندی دارند که به عنوان «پر» شناخته می شوند.

آنها اسب های بزرگی هستند که به طور متوسط قدی به اندازه بیش از ۱۵ دست دارند. اما آنها فوق العاده زیرک و برازنده هستند. رنگ و ویژگی های این حیوان بود که باعث شد در قرون وسطی بسیار ارزشمند باشد. قدرت آنها باعث شد تا بتوانند یک شوالیه را با زره کامل حمل کنند و در عین حال در میدان نبرد چابک بمانند.

« فریزین »، زیباترین اسب دنیا (+عکس)

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اسب

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار